Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-22, 12:39
  #3049
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Hon ser trevligare ut i dag. Samtidigt kan jag inte låta bli att oroa mig för fortsättningen. Kanske vill hon göra come back på löparbanorna och då vore det bättre om hon tänkte på sin form och inte åt så mycket. Hon var mer proffesionell tidigare. Hon borde banta.
Haha, du går in för att krossa henne totalt förstår jag Stackars Sara kämpar nog fortfarande att hålla sig "normal" och våga visa sig på bild utan att äcklas av att hon ser tjock ut, en kommentar om att hon behöver banta kan vara det som får henne tillbaka i anorexiträsket igen
Citera
2009-04-22, 12:48
  #3050
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Exakt, hon såg trevligare ut nu på den nya bilden. Det är hon. Dessvärre tror jag aldrig att hon kommer ner på sina gamla tider med såna former. Hon borde helt klart prioritera löpningen framfrö sitt utseende. Hon är ändå inte snygg nog att leva på sitt utseende. Hoppa hon tänker om och bantar ner sig igen.

Jag tycker att du borde satsa helt på löpningen så du inte hinner skriva inlägg på flashback, din jävla fåne.
Citera
2009-04-22, 12:56
  #3051
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Jag tycker att du borde satsa helt på löpningen så du inte hinner skriva inlägg på flashback, din jävla fåne.

Outa mig inte din idiot. Jag har tillhört sverigeeliten (sprint), och det verkar du veta.
Citera
2009-04-22, 13:08
  #3052
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Outa mig inte din idiot. Jag har tillhört sverigeeliten (sprint), och det verkar du veta.
You wish
Citera
2009-04-22, 17:57
  #3053
Medlem
d1rtj4ms avatar
Vad hände med den där skelögde dvärgen med värsta gluggen mellan framtänderna, han hette typ, Axel schlockman?

Hade också någon brorsa som jag inte kommer ihåg namnet på.
Citera
2009-04-23, 10:31
  #3054
Medlem
d1rtj4ms avatar
För att förtydliga, så var han nog mest känd för att skriva en blogg, kom dessutom på att hans brorsa hette/heter Calle (om jag inte minns helt fel)
Citera
2009-04-23, 10:46
  #3055
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av d1rtj4m
För att förtydliga, så var han nog mest känd för att skriva en blogg, kom dessutom på att hans brorsa hette/heter Calle (om jag inte minns helt fel)

Menar du Carl Biltds bror? Seriöst? Carl var ju tidig med bloggandet men jag tror innte ens att han har en bror. Och har han det varför skulle han blogga? Förklara tack!
Citera
2009-04-23, 10:52
  #3056
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d1rtj4m
Vad hände med den där skelögde dvärgen med värsta gluggen mellan framtänderna, han hette typ, Axel schlockman?

Hade också någon brorsa som jag inte kommer ihåg namnet på.


Alex Schulman? Har just släppt en roman om sin far Allan Schulman. 'Skynda att älska' är titeln.


Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Menar du Carl Biltds bror? Seriöst? Carl var ju tidig med bloggandet men jag tror innte ens att han har en bror. Och har han det varför skulle han blogga? Förklara tack!

Lägg ner nu din pajas.
Citera
2009-04-23, 17:04
  #3057
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Menar du Carl Biltds bror? Seriöst? Carl var ju tidig med bloggandet men jag tror innte ens att han har en bror. Och har han det varför skulle han blogga? Förklara tack!
..ewws...Du är avslöjad.Du driver med oss andra,eller hur..??
Citera
2009-04-23, 18:20
  #3058
Medlem
Hmmm,,undrar vad MinkDeVille gör nu för tiden......
Citera
2009-04-23, 18:23
  #3059
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Hittade en gammal sporttidning från 2006 med Mattias Claesson. Haqn var extremt i ropet ett tag och gjorde massa reklam. Var är han?

Han tog EM silver på 800m i vintras.

Sedan har han varit på träningsläger på Jamaica nyligen med flickvännen.
http://www.hskfriidrott.se/NewHsk/Ne...9&NewsTypeId=1
Citera
2009-04-23, 19:05
  #3060
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hmmm,,undrar vad MinkDeVille gör nu för tiden......
Alla i bandet eller bara Willy?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback