2009-04-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Alla i bandet eller bara Willy?
Hee..satt och lyssnade på Minken..därav min förundran..Jag tänkte nog på Willy himself....Lever han..??..Okey,får väl googla....
Citera
2009-04-24, 06:45
Medlem
d1rtj4ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Alex Schulman? Har just släppt en roman om sin far Allan Schulman. 'Skynda att älska' är titeln.

Just så hette han, har han gått och blivit författare nu också, heh
Citera
2009-04-24, 11:55
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d1rtj4m
Just så hette han, har han gått och blivit författare nu också, heh

Boken har fått väldigt fina recensioner - på gränsen till hyllad. Och säljer bra.
Lite överraskande, faktiskt. Men kul, jag gillar både Alex och Calle.

.
Citera
2009-04-24, 12:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hee..satt och lyssnade på Minken..därav min förundran..Jag tänkte nog på Willy himself....Lever han..??..Okey,får väl googla....

Har inte hört något om honom sen han 1991 påstod sig ha hittat Johnny Thunders död på St Peters Guesthouse, New Orleans, med stövlarna på och omgiven av sina gitarrer. En mycket förskönande beskrivning medgav Willy senare.
Citera
2009-04-24, 23:14
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Har inte hört något om honom sen han 1991 påstod sig ha hittat Johnny Thunders död på St Peters Guesthouse, New Orleans, med stövlarna på och omgiven av sina gitarrer. En mycket förskönande beskrivning medgav Willy senare.
Han var här och hade konsert på Berns för fyra-fem år sedan. Verkar ha haft en del missbruksproblem och hade en helt annorlunda stil nu än på 80-talet.
Men konserten var riktigt bra. Hoppas han kommer tillbaka hit igen.
Citera
2009-05-01, 06:35
Medlem
Atomic_s avatar
Café Norrköping

Nån som vet om Bengt Nordlund som ledde Café Norrköping med Ragnar Dalberg lever?

Jag har även fått berättat för mig genom fd bekanta att denna Nordlund var en arrogant skit som trodde han var världskändis i Norrköping. Nån som kan bekräfta?

Mvh
Citera
2009-05-01, 20:11
Medlem
stericans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomic_
Nån som vet om Bengt Nordlund som ledde Café Norrköping med Ragnar Dalberg lever?

Jag har även fått berättat för mig genom fd bekanta att denna Nordlund var en arrogant skit som trodde han var världskändis i Norrköping. Nån som kan bekräfta?

Mvh

Oh, ja! Jag bodde i samma område som honom. Herr Nordlund talade alltid högt för sig själv när han var i den lokala Konsmbutiken och handlade, för att ingen skulle missa honom. Han krävde en gång att få gå före min lillasyrra (som var typ 7 år) i kön för att han var känd från TV. Det finns säker en miljard liknande historier.
Citera
2009-05-01, 22:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Vad gör Dick Lundberg och Daniel Dellamorte numera?

http://www.youtube.com/watch?v=IYbwU...C2010&index=14
Senast redigerad av Gabriel Knight 2009-05-01 kl. 22:55.
Citera
2009-05-03, 16:45
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad gör Dick Lundberg och Daniel Dellamorte numera?

http://www.youtube.com/watch?v=IYbwU...C2010&index=14

Jobbar inte Dellamorte på den där stora svenska death metal-boken fortfarande, eller har den kommit ut? Har för mig att han är mycket i dom svängarna iallafall.
Och enligt Encycl Met~ så är han fortfarande aktiv medlem i Insision och Tyrant.
Citera
2009-05-03, 23:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Jobbar inte Dellamorte på den där stora svenska death metal-boken fortfarande, eller har den kommit ut? Har för mig att han är mycket i dom svängarna iallafall.
Och enligt Encycl Met~ så är han fortfarande aktiv medlem i Insision och Tyrant.

Tack så mycket för informationen om Dellamorte

Är det någon som vet vad som hände Dick Lundberg då?
Han var väl någon slags estradpoet och vann väl Baren om jag inte minns fel men sedan försvann han
Citera
2009-05-04, 02:47
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder

Den boken kom ut för två år sen eller så.
Citera
2009-05-05, 00:07
Medlem
killerwhales avatar
Såg precis Agne och Svullo och kom att undra vart Hans Crispin gör nu. Han var väl programledare i Gladiatorerna för tio år sedan typ och sedan nåt trolleriprogram men vad hände sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in