I TV-serien Friends på turné körde deras turnébuss till att börja med av en kille som hette Steve. Han slutade efter några avsnitt för att satsa på en egen karriär som sångare. Han fick spela in en singel åt Bert, One in a million.
Minns att när friends spelade på finlandsfärjan passade han på att köpa hem speciell öl åt sin bror, som bara gick att få tag på i Finland. Medlemmarna i Friends drack upp denna och han blev svinsur på dem.
Paul Paljett, eller Paul Sahlin som han egentligen heter lever och verkar. Efter hans tid som glittergosse har han fortsatt att ägna sig åt musiken. Har skrev bl.a. Ny Demokratis kamplåt "Häng med" som spelades in av Bert-Ians.
Han har även spelat i Matz Blads, och kör numera (eller så sent som förra året) med sitt eget dansband Paul Sahlins.
Vart tog Nina Yderberg Psykolog och sångerska(?) vägen? Vet att hon ska onmnämnts tidigare i den här tråden, sökt men inte hittat något än. Någon som vill/kan uppdatera mig ?
Vart tog Nina Yderberg Psykolog och sångerska(?) vägen? Vet att hon ska onmnämnts tidigare i den här tråden, sökt men inte hittat något än. Någon som vill/kan uppdatera mig ?
//DEATHLOK
Jack turnerar och ligger i som vanligt.
Det blev ju lite uppståndelse kring kring Jack när den där mytomanen hävdade att han var Cornelis son. Efter ett DNA test kunde han avskrivas som en lögnare.
Det blev ju lite uppståndelse kring kring Jack när den där mytomanen hävdade att han var Cornelis son. Efter ett DNA test kunde han avskrivas som en lögnare.
Trist att höra att han var en vad du säger LÖGNARE svårt att tro på det (men en neger är en neger och en Raggare en Raggare) "Sune och Ivan Domuntären" på SVT
What? Det har jag missat. Han är ju ganska lik Cornelis, eller? Har du länk till den storyn?
Citat:
Ursprungligen postat av Deathlok
Så sent som för ett par år sedan hade hon iaf en läkarmottagning på Långholmsgatan 20 i Sthlm. Skulle inte förvåna mig om det fortfarande är så.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!