Det skulle vara kul att veta var en del människor har tagit vägen någonstans, folk som man kunde se mycket i tidningar, nöjesvärlden för några år sedan, men som av olika anledningar inte syns så mycket nuförtiden. Vad har hänt med dom ? Vad gör dom nu ?
Angelique Widengren ?
Balsam-Boys ?
Tom Hjelte ? (ja, jag vet vad han har gjort, men vad gör han NU ?)
Patrik Sjöberg ?
Tandläkar-Ylva vadhonnuhetteförnånting
Kanske finns fler försvunna pseudokändisar som har krupit tillbaka till under den sten dom kom ifrån efter sina femton minuter i rampljuset ? Skulle vara kul att vet var det har blivit av dom...
Och medlemmarna i gruppen "Troll" som sjöng Jimmy Dean. Vad gör de nu?
Jag kan inte få ut ur huvudet ett minne från Hylands-hörna tiden. När jag själv var liten och tittade på TV hade Hyland (i flera program) en liten pojke, lite äldre än mig själv, men som var extremt "lillgammal". Han måste varit född 50-talare och grejjen var att att den lilla pojken var på Hylands nivå när de pratade. Samma humor, samma ögonbrynshöjningar och samma kluckande skratt. Den lilla pojken verkade vara så... gammal!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!