Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-25, 11:02
  #1
Medlem
Pokerfejss avatar
Nu är det så här att min mamma har bestämt sig att hon skall inhandla en ny Laptop. Hon behöver ingen skitbra dator då hon bara ska skriva dokument maila, kolla film, surfa och liknande. Hon vill dock inte ha en mini-laptop. Hon är beredd att lägga högst 6000.
snälla någon som är bra på laptops, säg vilken som man får för bäst pris

Over and Out
Citera
2010-12-25, 11:11
  #2
Medlem
Bergsmyntans avatar
Kika på el-giganten och onoff så hittar du nog något bra
Dock vill jag avråda från en Fujutsu Siemens dator eftersom vi 2007 köpte en av deras laptops för 10000, och det skulle vara en väldigt bra dator...Men dom går sönder lätt vill jag lova. Först krashade hårddisken pga överhettning, och andra gången har cd-läsaren på nåt skumt sätt fått datorn att inte vilja starta.
Citera
2010-12-25, 11:16
  #3
Medlem
Pokerfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsmyntan
Kika på el-giganten och onoff så hittar du nog något bra
Dock vill jag avråda från en Fujutsu Siemens dator eftersom vi 2007 köpte en av deras laptops för 10000, och det skulle vara en väldigt bra dator...Men dom går sönder lätt vill jag lova. Först krashade hårddisken pga överhettning, och andra gången har cd-läsaren på nåt skumt sätt fått datorn att inte vilja starta.

Okejokej, man tackar för avrådningen
Citera
2010-12-25, 13:59
  #4
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokerfejs
Okejokej, man tackar för avrådningen
Dom säljer macbooks på mediamark för 6,7 om hon kan tänka sig att gå lite över budget för att få en helfrän dator.
Citera
2010-12-25, 14:07
  #5
Medlem
Vad är det som skulle vara "fränt" med en Macintosh?
Om du nu tycker att "fränt" är något positivt.
För oss riktiga killar är Macintosh ett regnplagg!

vänliga hälsningar

Birger
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback