• 1
  • 2
2010-12-24, 23:38
Medlem
Såg att troja var på tv nu i kväll och kom på en sak...vad tycker ni egentligen tjejer och killar, vilken pitt är att föredra och varför? Vilken pitt vill ni smaska ? (tjejer/gay-bois), Vilken pitt vill ni helst vara som ? (killar).

Troja Pitt:
http://www.google.com/imgres?imgurl=...t:429,r:14,s:0

Fight Club Pitt:
http://www.google.com/imgres?imgurl=...1t:429,r:1,s:0

Vet att "fit som pitt" är en uttjatad och hånad kroppstyp av många kroppsbyggare, men det är ändå den kroppstyp jag tycker är fränast, så att säga. Skulle själv inte ens vilja ha så mycket muskler som "Troja Pitt" då det skulle förstöra min intellektuella-glasögonpojke image.
Citera
2010-12-24, 23:43
Medlem
slajjers avatar
han är ju större i troja, så de är bäst, men han är fortfarande inte stor, bara deffad
Citera
2010-12-24, 23:43
Medlem
Barréshs avatar
Vad är dina nuvarande stats då?
Citera
2010-12-24, 23:44
Medlem
C0ldWaT3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
Text.....

Skulle själv inte ens vilja ha så mycket muskler som "Troja Pitt" då det skulle förstöra min intellektuella-glasögonpojke image.

gay-bois?

OnT: Skulle mycket hellre vilja ha fysiken i Troja, även om jag också tycker Durden har en riktigt snygg kropp, som jag garanterat inte hade sagt nej till att ha!

p.s. kille.....
Citera
2010-12-24, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Vad är dina nuvarande stats då?

Sats=vilka övningar och antal repetitioner och sånt jag kör?

Citera
2010-12-24, 23:59
Medlem
Revoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
Sats=vilka övningar och antal repetitioner och sånt jag kör?

Och hur mycket vikt du lyfter i respektive övningar.
Citera
2010-12-25, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revole
Och hur mycket vikt du lyfter i respektive övningar.

ok, så här ser mitt veckoschema ut:

2 gånger i veckan 45 minuters konditionsträning

2 gånger i veckan gym och då:

-bänkpress 40 kg x 10, 3 rep.
-rodd 45 kg x 10, 3 rep.
-ryggträning, drag med stång ner bakom axlarna.. ja ni vet. 45 kg x 10, 3 rep.
-ben 80 kg x 10, 3 rep.
-axelträning med hantlar 5 kg x 10, 3 rep.
-bakåtdrag 9 kg x 10, 3 rep.
-sit ups, 90 stycken.. uppdelade då så klart.

Har hållit på ungefär såhär i ett och ett halvt år. Var plufsig och metmasksvag. Har gått ner från 93 till 83 kg (är 190 lång) och blivit betydligt starkare än när jag började. Synpunkter på mitt schema ur fit som pitt-synpunkt välkomnas
Senast redigerad av qpasatiabuena 2010-12-25 kl. 00:25.
Citera
2010-12-25, 00:54
Medlem
C0ldWaT3Rs avatar
Ja lägg till vikt ...
Citera
2010-12-25, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0ldWaT3R
Ja lägg till vikt ...

jobbar på det... orkar inte mer än det här i nuläget. Har legat på 40 kg i bänk länge nu tycker jag.. men man orkar förhoppningsvis öka så småningom hoppas jag.
Citera
2010-12-25, 01:03
Medlem
Fixa en träningskompis och kötta på lite.

Har du legat på de vikterna i över 1½ år så är det dags att göra något drastiskt. Dra på en bulk och kötta ordentligt på gymmet, deffa kan du göra när du byggt upp dig lite. Jag säger inte detta för att vara taskig utan för att du lär bli besviken när du deffat fram det du har.
Citera
2010-12-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Fixa en träningskompis och kötta på lite.

Har du legat på de vikterna i över 1½ år så är det dags att göra något drastiskt. Dra på en bulk och kötta ordentligt på gymmet, deffa kan du göra när du byggt upp dig lite. Jag säger inte detta för att vara taskig utan för att du lär bli besviken när du deffat fram det du har.

Ok, nej jag uttryckte mig nog inte riktigt klart. När jag började för ett och ett halvt år sedan kunde jag inte lyfta nästan någonting alls. Typ 20 kg i bänk osv. för jag hade varit sjuk. Så jag har blivit bra starkare än då. Men om jag säger de senaste 3 månaderna har 40 kg i bänk varit nästan lika jobbigt varje gång.. så det skulle vara fint om man kunde lägga på lite vikter under våren. Hmmm.. ja träningskompis vore fint, men tyvärr är mina kompisar musiker som inte tar hand om sina kroppar överhuvudtaget.
Citera
2010-12-25, 01:59
Medlem
Legat på 40kg i 3 månader och de känns lika jobbigt varje gång.. låter som du kanske får i dig lite för lite käk?! Hur äter du pojk?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in