Såg att troja var på tv nu i kväll och kom på en sak...vad tycker ni egentligen tjejer och killar, vilken pitt är att föredra och varför? Vilken pitt vill ni smaska ? (tjejer/gay-bois), Vilken pitt vill ni helst vara som ? (killar).
Vet att "fit som pitt" är en uttjatad och hånad kroppstyp av många kroppsbyggare, men det är ändå den kroppstyp jag tycker är fränast, så att säga. Skulle själv inte ens vilja ha så mycket muskler som "Troja Pitt" då det skulle förstöra min intellektuella-glasögonpojke image.
Skulle själv inte ens vilja ha så mycket muskler som "Troja Pitt" då det skulle förstöra min intellektuella-glasögonpojke image.
gay-bois?
OnT: Skulle mycket hellre vilja ha fysiken i Troja, även om jag också tycker Durden har en riktigt snygg kropp, som jag garanterat inte hade sagt nej till att ha!
Och hur mycket vikt du lyfter i respektive övningar.
ok, så här ser mitt veckoschema ut:
2 gånger i veckan 45 minuters konditionsträning
2 gånger i veckan gym och då:
-bänkpress 40 kg x 10, 3 rep.
-rodd 45 kg x 10, 3 rep.
-ryggträning, drag med stång ner bakom axlarna.. ja ni vet. 45 kg x 10, 3 rep.
-ben 80 kg x 10, 3 rep.
-axelträning med hantlar 5 kg x 10, 3 rep.
-bakåtdrag 9 kg x 10, 3 rep.
(om man står framåtvänd mot maskinen och drar liksom uppifrån och ner. Har noll koll på terminologi. Måste ta tag i det.
-sit ups, 90 stycken.. uppdelade då så klart.
Har hållit på ungefär såhär i ett och ett halvt år. Var plufsig och metmasksvag. Har gått ner från 93 till 83 kg (är 190 lång) och blivit betydligt starkare än när jag började. Synpunkter på mitt schema ur fit som pitt-synpunkt välkomnas
Senast redigerad av qpasatiabuena 2010-12-25 kl. 00:25.
jobbar på det... orkar inte mer än det här i nuläget. Har legat på 40 kg i bänk länge nu tycker jag.. men man orkar förhoppningsvis öka så småningom hoppas jag.
Har du legat på de vikterna i över 1½ år så är det dags att göra något drastiskt. Dra på en bulk och kötta ordentligt på gymmet, deffa kan du göra när du byggt upp dig lite. Jag säger inte detta för att vara taskig utan för att du lär bli besviken när du deffat fram det du har.
Har du legat på de vikterna i över 1½ år så är det dags att göra något drastiskt. Dra på en bulk och kötta ordentligt på gymmet, deffa kan du göra när du byggt upp dig lite. Jag säger inte detta för att vara taskig utan för att du lär bli besviken när du deffat fram det du har.
Ok, nej jag uttryckte mig nog inte riktigt klart. När jag började för ett och ett halvt år sedan kunde jag inte lyfta nästan någonting alls. Typ 20 kg i bänk osv. för jag hade varit sjuk. Så jag har blivit bra starkare än då. Men om jag säger de senaste 3 månaderna har 40 kg i bänk varit nästan lika jobbigt varje gång.. så det skulle vara fint om man kunde lägga på lite vikter under våren. Hmmm.. ja träningskompis vore fint, men tyvärr är mina kompisar musiker som inte tar hand om sina kroppar överhuvudtaget.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!