Knullat med en man inne på mitt rum några gånger då jag var i tonåren. Min mamma satt i vardagsrummet och hade synpunkter på umgänget. Knullat med män medan min f.d. kompis satt tillsammans med andra i rummet intill.
Fast det kanske inte var särskilt "slynigt" i och för sej.
Knullade polarens flickvän i hans rum under tiden när han duschade och badrummet var en trappa upp eftersom han har rum i källaren. Blev en liten snabbis
Jag fixade en 15 årig tjej från grannkommunen somngillade att knulla för pengar. Jag satte på henne först, sedan mina båda polare, en i taget medan jag satt i rummet intill och spelade musik.
Sen hade jag trekant med samma tjej och hennes väninna några år senare.... Det är väl typ det jag lyckats med.
Jag och min sambo var hemma hos henns mamma och hälsade på, när de var ute med min blivande svärmors hund passade jag på att ta en sanbbrunk inne på toan och sprutade min sats i hennes schampoflaska, efter att ha luktat på hennes trosor...hoppas hon tvättade sig ordentligt den kvällen....
ok. jag va tillsammans med en kille, som jag bara hånglade med, som btw trodde att jag va oskuld!
sa att jag skulle åka till en annan stad med mina tjejkompisar för att festa o shoppa. men i själva verket skulle jag till mitt ex men som mest va ett kk....
hade sex med exet hela helgen. smsa o ringde min pojkvän under hela helgen...
uschhh va ja mådde kasst efteråt.
mitt kk går igenom min mob o ser våra sms o det blir ett jävla liv.
ok...jag åker hem.
träffar pojkvännen o hånglar upp honom o myser hela veckan....
helgen som kommer träffar jag ett annat ex o han kommer hem till mig o vi hånglar o har sex...
träffar pojkvännen igen på måndagen elr va de dagen efter....
usch hade verkligen förträngt allt de här....
kände mig sjukt äcklig o svinig efteråt.
ok. pojkvännen dumpar jag. kan även tilläggas att han aldrig fick veta ngt o trodde fortfarande att jag va oskuld!
mitt kk träffar jag fortfarande....
Senast redigerad av kakan1000 2011-01-01 kl. 14:18.
ok. jag va tillsammans med en kille, som jag bara hånglade med, som btw trodde att jag va oskuld!
sa att jag skulle åka till en annan stad med mina tjejkompisar för att festa o shoppa. men i själva verket skulle jag till mitt ex men som mest va ett kk....
hade sex med exet hela helgen. smsa o ringde min pojkvän under hela helgen...
uschhh va ja mådde kasst efteråt.
mitt kk går igenom min mob o ser våra sms o det blir ett jävla liv.
ok...jag åker hem.
träffar pojkvännen o hånglar upp honom o myser hela veckan....
helgen som kommer träffar jag ett annat ex o han kommer hem till mig o vi hånglar o har sex...
träffar pojkvännen igen på måndagen elr va de dagen efter....
usch hade verkligen förträngt allt de här....
kände mig sjukt äcklig o svinig efteråt.
ok. pojkvännen dumpar jag. kan även tilläggas att han aldrig fick veta ngt o trodde fortfarande att jag va oskuld!
mitt kk träffar jag fortfarande....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!