2010-12-24, 21:48
Medlem
new-eurochilds avatar
Jag kan börja! Sex på ett skrivbord på jobbet, med en arbetskamrat, på en annan arbetskamrats skrivbord. Bordet sprack, och blev som en hängmatta. Vi blånekade, trots att portlarmet visade att vi varit där sent, haha!
2010-12-24, 21:58
Medlem
Det var nog när jag knullade min flickvän på fredagen, ett charterragg på lördagen och mitt ex på söndagen. Är inte säker på om jag tvättade kuken emellan.
2010-12-24, 22:15
Medlem
Träffat en polis i tjänst och sugit av honom.
2010-12-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zazella
Träffat en polis i tjänst och sugit av honom.
Alla har väl fått suga poliskuk nån gång!?
2010-12-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spottet
Alla har väl fått suga poliskuk nån gång!?

Jaså? Känner ingen annan än jag som gjort det. Men andra kanske är lyckligt lottade. Vad vet jag.
2010-12-24, 22:36
Medlem
Gilis avatar
jag och min dåvarande flickvän fick nycklarna till hennes farsas företag för att vi skulle dit och hämta något! slutade med att vi knullade på en massagefotölj på hans kontor! knulla samma brud på en toalett på skolan! (fan va jag saknar henne ibland)

knullat 2 brudar på samma dag
2010-12-24, 22:46
Medlem
CMasters avatar
Det slynigaste måste ha varit att först ha sex med en tjej på dagen. kl 13-16kanske sen en annan tjej på kvällen/natten 18-08 sen en tredje på morgonen/förmidagen 10-14 dagen efter. Nu minns jag inte alla klockslagen men det var något liknande... Jag lämnade aldrig hemmet utan de stod för allt arbete med resande osv.

En bra helg helt enkelt!
2010-12-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av new-eurochild
Jag kan börja! Sex på ett skrivbord på jobbet, med en arbetskamrat, på en annan arbetskamrats skrivbord. Bordet sprack, och blev som en hängmatta. Vi blånekade, trots att portlarmet visade att vi varit där sent, haha!
Ha ha har gjort samma sak fast vårt bord gick inte sönder och jag la satsen bland alla hennes papper. Muahahaha
2010-12-24, 23:01
Medlem
Kristofer.s avatar
Sex på skrivbordet på jobbet är väll det jag kommer på rak arm.
2010-12-24, 23:02
Medlem
dunkade min tjej i munnen på krogtoa tills hon spydde, sen knullade jag henne på toan på burgerking direkt efter, tjejen som stog o väntade hade världens leende utanför toan...

sen knullade jag en annan tjej i min polares säng
knullade även ovanstående polares lillasyrra
2010-12-24, 23:20
Medlem
woodwells avatar
Har inte gjort så jätteslyniga saker faktiskt. Men en lite oschysst sak jag gjorde var att bjuda med en kille (som var väldigt tänd på mig sedan ett par månader tillbaka och väntat på att få sätta mig, vi kallar honom F) till en kompis lägenhet. Och ja, det var en -inbjudning.

När vi väl kommer dit röker jag och killen som bor i lägenheten plus hans kompis på medans F tittar på, då han inte gillar droger. Jag hånglar sedan upp kompisen. F stannar dock kvar i lägenheten och somnar i soffan, i väntan på att jag troligtvis sugen ska väcka honom under natten. Jag idkar istället oralsex med kompisen, även om jag hör att F är vaken.

När jag vaknade på morgonen var han borta och han ville inte träffa mig igen, trots att jag bad om ursäkt
2010-12-24, 23:29
Medlem
saturdayservices avatar
4-5 år sen. Nyårsafton.

Träffar ett ex ute på samma nattklubb där jag är med min dåvarande flickvänn. En timme innan vi ska dra hem till min flickvän stämmer jag träff med mitt ex utanför för att "prata". Vi träffas 100m från klubben och jag knullar mitt ex ute i en trappa ner mot en källare. En halvtimme senare åker jag hem och fortsätter älskogen med flickvännen.

Inget jag tänkt på förrän jag läste den här tråden men det är nog det slynigaste jag gjort. Det tog slut nån vecka senare av annan orsak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in