Jag var 16, var lite full. En kille jag var intresserad av ringde mig. Han träffade mig och mina vänner. Vi gick mot en fest. Jag blev kåt, och jag red av han på toaletten. Sen när han var kvar så hånglade jag med en annan riktigt snygg kille. De föregående knullet gick. Sen gick mina vänner och jag hem till en annan fest, där hittade jag ett gammalt ragg.
Jag red av han i badkaret. Plus att hans polare blev inslängd när vi smexade lite.
Så det var det slynigaste jag gjort, legat med två killar på samma kväll + hånglat med en tredje.
Däremot, det vidrigaste OCH slynigaste jag varit med om var detta; Hade en flickvän och vi hade det helt okej. Sen har jag en bästavän som hade en pojkvän. Vi alla fyra umgicks mkt, festade, fikade osv. Min tjej och min vänninas pojkvän hade knullat oss bakom ryggen. Dagen då min vännina och jag tar beslutet att läsa min tjejs dagbok, eftersom de blånekar oss i ansiktet. Så sitter vi alla fyra i samma rum och slynan frågar; Vill du ha pastasallad *** ? Så fräckt, vi visste sedan en vecka tillbaka att dom hade knullat. Så efter ett par glas vin, letar vi upp dagboken och där får vi allt bekräftat. Fel att läsa dagböcker, ja. Men brydde mig inte så mycket om de äcklet då!