2010-12-26, 10:51
Medlem
NBCsChucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre
Låter mer som en Mohammed...

OnT: Tycker ordet slynig är förbehållna sliddjuren. Vi karlar kan vara idiotiska svin, men inte slynor.
OJ! Har fan skrivit helt jävla fel...

De två tjejerna var kusiner med varandra, inte med mig.
2010-12-26, 10:53
Medlem
LOL!!s avatar
Blev avrunkad av mitt KK under en lektion på gymnasiet. Satt tom och svarade på frågor från läraren när det runkades som bäst. Bänkarna hade lite "skydd" där framme så det syntes nog inte så mycket

Annars så är det snuskigaste jag gjort att ligga med KK1 på morgonen. Tryckte henne analt. Tog en sväng förbi KK2 på eftermiddagen. Tryckte henne också analt. På kvällen blev jag hembjuden till en tjej som senare blev min flickvän. Hon sög av mig, ovetandes om vart min snorre varit under dagen
2010-12-26, 10:56
Medlem
Labiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOL!!
Annars så är det snuskigaste jag gjort att ligga med KK1 på morgonen. Tryckte henne analt. Tog en sväng förbi KK2 på eftermiddagen. Tryckte henne också analt. På kvällen blev jag hembjuden till en tjej som senare blev min flickvän. Hon sög av mig, ovetandes om vart min snorre varit under dagen

Kanske var det den goda smaken som gjorde att hon blev din flickvän?
2010-12-26, 11:01
Medlem
nuendasts avatar
Ännu en skryt tråd där folk skall vara fräcka och berätta att dom knullar runt som bara den. Vågar garantera att det finns gott om personer som ljuger här.

Och om det ligger minsta sanning bakom allt det dör med att knulla flera utan kådis och utan att tvätta sig, så är ni riktigt vidriga. Det är sånna som ni som sprider runt alla onödiga könssjukdommar.

Knulla hörna runt om ni vill men ta för helvete ansvar för det ni gör. Ni skryter i denna tråd på sådant sätt att ni tror det ni gör ör ballt. Men det är det inte. Långt ifrån det ör fjortisstuk och omoget.

Riktiga män tar och visar ansvar. Samma sak för tjejer.
2010-12-26, 11:14
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Ännu en skryt tråd där folk skall vara fräcka och berätta att dom knullar runt som bara den. Vågar garantera att det finns gott om personer som ljuger här.

Och om det ligger minsta sanning bakom allt det dör med att knulla flera utan kådis och utan att tvätta sig, så är ni riktigt vidriga. Det är sånna som ni som sprider runt alla onödiga könssjukdommar.

Knulla hörna runt om ni vill men ta för helvete ansvar för det ni gör. Ni skryter i denna tråd på sådant sätt att ni tror det ni gör ör ballt. Men det är det inte. Långt ifrån det ör fjortisstuk och omoget.

Det här ska ju då å andra sidan vara saker man inte berättar annars, möjligtvis saker man ångrar också.
2010-12-26, 11:27
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:

Tack för ditt upplysande och relevanta inlägg. Utan dig hade nog jag och många andra inte förstått att det mesta i tråden är lögn. Jag tror att du med ditt bidrag också fått många att ändra kvinnosyn och kanske bli lite mer medvetna om vad en riktig man är.
2010-12-26, 12:49
Medlem
yourguys avatar
Hmm skulle väl vara då jag hade ett förhållande med en 42 årig morsa och även pökade hennes 19 åriga dotter ganska regelbundet.. Morsan fick reda på det tillslut och fick nöja mig med dottern ett tag efter att hon skickat ut mig..men det funkade i några år iaf..
2010-12-26, 12:59
Medlem
LOL!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOL!!
Blev avrunkad av mitt KK under en lektion på gymnasiet. Satt tom och svarade på frågor från läraren när det runkades som bäst. Bänkarna hade lite "skydd" där framme så det syntes nog inte så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Labium
Kanske var det den goda smaken som gjorde att hon blev din flickvän?

Citat:

Jag använde kådis!
Och jag har aldrig lyckats upprepa något liknande, har bara tråkigt vaniljsex nuförtiden. Flickvännen tar den knappt i 2:an. Jag har skittråkigt sexliv. Inget att skryta om.

Nöjd? Tråden är väl till för att folk ska kunna läsa snuskigheter som man varit med om?
2010-12-26, 13:49
Medlem
Roevarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Det var nog när jag knullade min flickvän på fredagen, ett charterragg på lördagen och mitt ex på söndagen. Är inte säker på om jag tvättade kuken emellan.

Det där är inte riktigt okej

OnT: Haft sex i min systers säng och lämnat diverse spermafläckar som i sin tur min andra syster sovit i.
2010-12-26, 13:54
Medlem
new-eurochilds avatar
Citat:

Du har ju missförstått hela grejen, alla är inte perfekta och vi gör dumma saker. Tråden syfte är ju att på ett sätt hjälpa andra att se att det finns en rejält stor grupp med människor som också beter sig illa ibland.
2010-12-26, 13:59
Medlem
Tryckte på en tjej direkt i analen på en fest efter att ha pratat med henne i 10 minuter. Inget vaginalt och utan kondom.
2010-12-26, 14:10
Medlem
Jag var 16, var lite full. En kille jag var intresserad av ringde mig. Han träffade mig och mina vänner. Vi gick mot en fest. Jag blev kåt, och jag red av han på toaletten. Sen när han var kvar så hånglade jag med en annan riktigt snygg kille. De föregående knullet gick. Sen gick mina vänner och jag hem till en annan fest, där hittade jag ett gammalt ragg.

Jag red av han i badkaret. Plus att hans polare blev inslängd när vi smexade lite.

Så det var det slynigaste jag gjort, legat med två killar på samma kväll + hånglat med en tredje.

Däremot, det vidrigaste OCH slynigaste jag varit med om var detta; Hade en flickvän och vi hade det helt okej. Sen har jag en bästavän som hade en pojkvän. Vi alla fyra umgicks mkt, festade, fikade osv. Min tjej och min vänninas pojkvän hade knullat oss bakom ryggen. Dagen då min vännina och jag tar beslutet att läsa min tjejs dagbok, eftersom de blånekar oss i ansiktet. Så sitter vi alla fyra i samma rum och slynan frågar; Vill du ha pastasallad *** ? Så fräckt, vi visste sedan en vecka tillbaka att dom hade knullat. Så efter ett par glas vin, letar vi upp dagboken och där får vi allt bekräftat. Fel att läsa dagböcker, ja. Men brydde mig inte så mycket om de äcklet då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in