Citat:
Ursprungligen postat av faysalcj
hej alla! jag har läst om det ni skriver om muslimer och jag tyckte inte om vad alla skrev.
för det först alla muslimer rånar inte fjortisar eller tanter. en muslim får inte göra något sånt skit för då är man inte riktig muslim, jag själv är muslim och jag firade jul men några svenskar som är mina vänner och vi hade roligt tillsammans.
jag åt inte griskött inte heller öl.
jag förstår er alla svenskar som hatar muslimer efter som hände men snälla alla är inte likadana
och han som gjorde det var inte en MUSLiM
Det säger är sån där muslim min morsa är.
Du måste förstå att runt 80% av muslimska undomarna här i Sverige är ett problem både för mig och för svenskarna. Jag gillar ju att slå sönder mitt eget folk, men det skapar bara fiender.
Dom flesta muslimska ungdomar här försöker bli fiender med allt och alla, och jag hatar dom.
Men samtidigt så finns det många muslimer från mellanöstern som jag känner som är dom schysstaste i världen och dom håller med mig.
Man ska inte dra över alla jävla muslimer i en kam, det finns ju muslimska vuxna som gör skitjobbet som polisen inte klarar av. Går runt i natten utan lön och försöker lära upp ungdomarna där. Dom förtjänar respekt men dom får ingen respekt från oss.
Men jag måste erkänna att tredje generationens invandring är fulla av dårar. Sen 10 år sedan har det bara strömmat idioter som bara vill ha bråk. Fyfan vad jag hatar dom alla. Där pratar jag verkligen dra alla under en kam.