2010-12-25, 13:55
Medlem
Nordin11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurK
Rånar svenskar? Är ju som julafton för dem!
Haha så sant ;-).
Antingen rånar dom svenskar eller så ber dom väl.
Citera
2010-12-25, 13:56
Medlem
SvenskMuslimahs avatar
Lagar mitt bidrag till julbordet och njuter av sällskapet.
Citera
2010-12-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutta
Jag är svensk och äter inte hundkött endast på grund av att det inte finns att få tag på här.
Hade gärna smakat på en schäferstek eller liknande.

Inte fan firar jag jul heller, så vad fan ska jag hitta på idag?
Jaha, och? Du tror inte att det finns någon muslim som äter fläsk eller? Jävla sänke.
Citera
2010-12-25, 14:51
Medlem
Nemesisdivinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failstorm
Nej vi håller oss till fågel och lammkött

Jallakråka o fjortisar???
Citera
2010-12-25, 14:54
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faysalcj
hej alla! jag har läst om det ni skriver om muslimer och jag tyckte inte om vad alla skrev.
för det först alla muslimer rånar inte fjortisar eller tanter. en muslim får inte göra något sånt skit för då är man inte riktig muslim, jag själv är muslim och jag firade jul men några svenskar som är mina vänner och vi hade roligt tillsammans.
jag åt inte griskött inte heller öl.
jag förstår er alla svenskar som hatar muslimer efter som hände men snälla alla är inte likadana
och han som gjorde det var inte en MUSLiM

Det säger är sån där muslim min morsa är.

Du måste förstå att runt 80% av muslimska undomarna här i Sverige är ett problem både för mig och för svenskarna. Jag gillar ju att slå sönder mitt eget folk, men det skapar bara fiender.

Dom flesta muslimska ungdomar här försöker bli fiender med allt och alla, och jag hatar dom.

Men samtidigt så finns det många muslimer från mellanöstern som jag känner som är dom schysstaste i världen och dom håller med mig.

Man ska inte dra över alla jävla muslimer i en kam, det finns ju muslimska vuxna som gör skitjobbet som polisen inte klarar av. Går runt i natten utan lön och försöker lära upp ungdomarna där. Dom förtjänar respekt men dom får ingen respekt från oss.

Men jag måste erkänna att tredje generationens invandring är fulla av dårar. Sen 10 år sedan har det bara strömmat idioter som bara vill ha bråk. Fyfan vad jag hatar dom alla. Där pratar jag verkligen dra alla under en kam.
Citera
2010-12-25, 15:07
Bannlyst
Går tydligen alldeles utmärkt att utnyttja mellandagsrean på bidragen man får av otrogna kuffar

Jösses vilka stora muslim familjer jag såg... snitt 3-5 barn per familj minst

Tveksamt om föräldrarna jobbar
Citera
2010-12-25, 15:19
Medlem
Klart det är en pro SD tråd. Tröttsamt. Har ni inget mer att göra på självaste och heligaste julafton? Tror fan att det är jul ni firar era pengakåta torskar. Ni vill ha fina julklappar. Gratis dessutom. Ingen jävel tror på tomten efter 9 års ålder. Att det är en tradition har inget med saken att göra. Du spenderar knappast 20 procent av ditt liv per år om du är svensk. Ni vill bara dölja era skuldkänslor för hur ni beter er resten av året.
Citera
2010-12-25, 15:27
Bannlyst
Muslimer gör inte mycket mindre än svennen. Vad är det för speciell dag idag egentligen? eller vad är det man ska göra på en juldag? Så jävla töntigt namn, juldagaen annan dag jul, som SFI svenska typ, Onsdag Onsdagdagen annandag Onsdag, låter så jävla efterblivet.
Citera
2010-12-25, 15:30
Medlem
JCVDs avatar
Smygtestar julskinka från ica för att få "veta" hur den smakar.
Sen tar de på sig sprängbältet och spränger sig mitt i stan
Citera
2010-12-25, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av destinywaits
Klart det är en pro SD tråd. Tröttsamt. Har ni inget mer att göra på självaste och heligaste julafton? Tror fan att det är jul ni firar era pengakåta torskar. Ni vill ha fina julklappar. Gratis dessutom. Ingen jävel tror på tomten efter 9 års ålder. Att det är en tradition har inget med saken att göra. Du spenderar knappast 20 procent av ditt liv per år om du är svensk. Ni vill bara dölja era skuldkänslor för hur ni beter er resten av året.

Vill du förstöra glädjen för de barn som tror på tomten?

Vill du förstöra glädjen folk känner att ge andra presenter?

Håll ni er till ramadan och fastan ni
Citera
2010-12-25, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenths
Vill du förstöra glädjen för de barn som tror på tomten?

Vill du förstöra glädjen folk känner att ge andra presenter?

Håll ni er till ramadan och fastan ni

1. Klar jag inte vill men hur fan förstörs tomten i ett 9 årigt barns ögon? Om ni nu tänker leka runt så gör det förfan ordentligt! Så barn när de blir vuxna känner sej svikna?

2. Nej inte det heller. Men att det behövs en speciell dag för det gör mej märkligt irriterad. Är du verkligen så snål att du behöver en dag för att motivera dej själv?

3. Tack men jag firar inte det, Roligt att du tror det. Rasist?

Sen undrar jag det om råna folk. Ser du någon svensk ute på gatorna på julafton överhuvudtaget? För jag har då fan inte sett det. LYCKAT!
Senast redigerad av destinywaits 2010-12-25 kl. 16:25.
Citera
2010-12-25, 16:27
Medlem
joakimixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Vart bor du egentligen? Tror inte jag har varit med om en pizzeria som ägs av muslimer

Vart bor DU?!
Alla pizzerior ägs av muslimer?
Alternativt araber..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in