2010-12-24, 13:53
Medlem
tasys avatar
Hittade förut en fototävling som Mitt i City i Karlstad anordnar. Gick in på deras hemsida (http://www.mitticity.com/tavling/) och kollade på bidragen. Det är ju fan skamligt vilken nivå det är på de flesta bidragen. Vem som helst kan rösta så det verkar som den som har flest vänner vinner den.

Så, vad tycker vi om karlstadbornas kvalitet på deras fotografering till tävlingar?
Citera
2010-12-24, 14:16
Medlem
Magnus.nilssons avatar
Vem ställer ens upp på en sån tävling? När jag såg hur mössan såg ut förväntade jag mig inte heller några fina bidrag dock.
Citera
2010-12-24, 21:44
Medlem
tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus.nilsson
Vem ställer ens upp på en sån tävling? När jag såg hur mössan såg ut förväntade jag mig inte heller några fina bidrag dock.

Ligger väl någonting i det. Många tycker väl att 5000 är schysst att få, WT-folk och sånt som gärna skulle få lite klirr i kassan för en gångs skull.
Citera
2010-12-25, 11:56
Medlem
Magnus.nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tasy
Ligger väl någonting i det. Många tycker väl att 5000 är schysst att få, WT-folk och sånt som gärna skulle få lite klirr i kassan för en gångs skull.

Okej 5000 för en bild är ju inte så dåligt betalt. Men det ligger nog något i det du säger att den med flest vänner vinner, tror inte det hjälper så mycket om bilden är snygg, bara det är en gullig unge med mössa på så är det vita smuttset glada.
Citera
2010-12-25, 17:30
Medlem
Fy fan vilka skamliga bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här