Citat:
Ursprungligen postat av clittan
Jaha? Ena stunden säger ni blattar inte jobbar o skit, sen när man gör det ska man recpektera svennejävlarna pga deras firande?
har fan bara sovit en timme idag, och har svårt att fira om dom håller på gapar skriker som idioter, jävligt tröttsamt.
Hoppas störningsjouren kommer snart, annars är jag tvungen knacka på. Eller kommer jag eventuellt beställa gay porrfilmer till deras son som är i tonåren!
Detta är inte acceptabelt, ni klagar på blattar håller på firar sina högtider osv när ni firar ja då är det fitt fram!
Känner igen mig från då jag jobbade natt och på den tiden bodde i lägenhet hur frustrerande det kan vara när man inte får sova i sitt eget hem,hoppas störningsjouren kan göra något men var beredd på att dom kommer att säga-det är ju ändå julafton och folk måste få höras

är rädd för att du får den kommentaren men du har min fulla förståelse,tro mig jag vet efter alla år med nattjobb.
Sen läste jag i tidigare inlägg någon som skrev skaffa dig ett hederligt jobb så du får jobba på dagtid,hur kan denne veta vilket jobb du har?viktigast av allt man jobbar och gör rätt för sig oavsett nationalitet.Jag är en blekfis-svensson:-)) och körde tunnelbanan natt så vad en del yrar om kan jag inte begripa.
Skulle dom inte lugna ner sig dina grannar bästa rådet är att vänligt men bestämt säga till att du jobbat natt och vill sova lyssnar dom inte då,då kan du ta i lite mer men vänlighet kommer man ändå längst med oavsett vad man gillar sina grannar eller inte.Men jag förstår din ilksa det är skitjobbigt när man inte får sova.
God Jul och hoppas du får sova gott!