Varför gå dit? Det ligger inte i mitt intresse att försvara varken honom eller styrelsen, jag vill inte bli inblandat i andras problem, det har jag gott om själv.
Den här typen vet jag inte varför han snackar skit, har jobabt med honom några dagar bara och har då inte gjort honom något illa.
Doch har jag märkt att han har något problem, antingén försöker han visa att han är något, eller så har han grova humörsvängningar.
Vad han har emot styrelsen är hans sak, inte min, därav är det nog mer i hans intresse att gå dit och göra upp med styrelsen, men det finns inte en chans att jag sätter mig ensam i ett rum med en sån person, vill varken bråka med honom då hans psyke verkar vara instabilt.
Vad chefen säger är att han vet inte vem han litar på, men uppgifterna den typen sagt till styrelsen stämmer dock ej, efter att ha pratat med en annan i styrelsen som är min kompis, men vad den typen säger kan ju vara ett problem som han vill lägga över på min sida.
Jag tar dock avsånd från både hans påstående och något som har med honom att göra.
Säga upp mig, nej inte för något jag inte är inblandad i, men om chefen säger upp mig, vart ska man gå då, är ej med i facket, men har ingen lust att blanda in polisen (ingen ide och sätta dit typen för småsaker, som jag har på honom, då flippar han nog ut ännu mer bara).