Citat:
Ursprungligen postat av slyslapsalot
Givetvis gr det inte att jmfra orginalet med kopior, men nog fan ska resultatet bli kockrent om man klarar av preppet och skter allt annat. ven om den skulle vara underdoserad och inte vara p 100mg, s var ju faktiskt orginalen p 76mg/ml och aldrig ngt annat, inte de franska iaf, och det r dem jag rknar som orginal, s ven om du tryckt e3d s frstr jag inte hur du kommit fram till drygt 200mg/vecka, jag fr det till 177+. S ven om den skulle vara underdoserad med upp till 24mg s br resultaten vara klanderfria, det r ju trots allt fortfarande samma verksamma mne vi pratar om, trenbolone, det r ju bara estern som r skillnaden.
Och DPs tren a var det absolut inget fel p, den funka kanon.
Parabolan innehll 76mg ml men s kom den i ampuller p 1,5ml. D mste du givetvis ta 76x1,5=114mg
D fr vi p tv ampuller sammanlagt 3ml. 3x76=228mg. Jag skrev drygt 200mg. S du tnkte nog lite fel dr. Har mig veterligen aldrig funnits ngon annan kta Parabolan n den Franska.
Det fanns en anledning till varfr det krvdes 1,5ml ampuller fr att f plats med 114mg. Lser du p kommer du fram till detta. Man gr ju inte i frn standarden som r 1ml ampuller bara fr njes skull. Det kostar pengar att producera ngonting helt nytt.
Vad det gller UG-tren s visst fan fungerar det aldrig sagt ngot annat. Tror dock inget UG ngonsin kommer att motsvara den kta Parabolan som fanns. Sett till mg var det sjukt tryck i dessa.
Man mste ha varit med p den gamla goda tiden, d det var mest kta vara fr att frst vilken skillnad det var p prylarna. Ingen behvde doser p flera gram fr att bli biff.
Det finns UG-prylar som hller riktigt bra kvalitet men det finns mycket skit ocks.
Hur som helst nskar jag dig en god jul.