• 1
  • 2
2010-12-22, 11:02
Medlem
waaaafts avatar
En väns kompis har precis gått bort i överdos, har fått höra att det var benso så jag undrar om det är lätt att dö av överdos av just benso och vilken sort man lättast kan dö av. Benso och opiat är väl ingen ultimat blandning, men enbart benso ?

Som jag har fattat det så är det inte lätt av dö av just enbart benso om man brukar det, isåfall ska man väl slänga i sig en hel jävla del och då ha som mål att gå bort ?
Citera
2010-12-22, 11:06
Medlem
tapirs avatar
Att gå bort på enbart förgiftning av benso kan du fan glömma om du inte har ett kilo rent phenazepam du kan äta med sked eller något.
Citera
2010-12-22, 11:11
Medlem
waaaafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Att gå bort på enbart förgiftning av benso kan du fan glömma om du inte har ett kilo rent phenazepam du kan äta med sked eller något.

misstänkte det, så man kan säga att det är i princip omöjligt att gå bort på enbart benso 3hur mycket man än trycker i sig ?
Citera
2010-12-22, 11:11
Medlem
danneohs avatar
En ytligt bekant ska tydligen ha gått bort på grund av blandningen alkohol+benzo i kopiösa mängder, huruvida det stämmer vet jag inte...
Citera
2010-12-22, 11:15
Medlem
Man kan väll få andningsdepression på endast Benso? Men ja det lär kräva en hel del om jag har förstått det rätt.
Citera
2010-12-22, 11:18
Medlem
waaaafts avatar
H*n som berättade för mig sa att killen hade blandat Benso och flödder men flödder är ju benso så nånting annat måste ju snubben ha blandat med. Vad är mest troligt att han har blandat med ? vad är det dummaste du kan blanda benso med ?
Citera
2010-12-22, 11:20
Medlem
tapirs avatar
xanor + alkohol i rätt mängder har visat sig funka för vissa. men då snackar vi inte en sexa folkisar och 50st...

Minns inte riktigt vad det stod i fass men över två promille alkohol och 150mg xanor eller något kan funka, men det är inget jag rekommenderar.
Citera
2010-12-22, 11:22
Medlem
waaaafts avatar
Citat:
xanor + alkohol i rätt mängder har visat sig funka för vissa. men då snackar vi inte en sexa folkisar och 50st...

Minns inte riktigt vad det stod i fass men över två promille alkohol och 150mg xanor eller något kan funka, men det är inget jag rekommenderar.

trycker man i sig sådär mycket så siktar man ju mot stjärnorna.
Citera
2010-12-22, 11:56
Medlem
waaaafts avatar
Ingen som vet vad som är en möjlig blandning för att slockna ?

edit: En blandning där det är lätt hänt att det blir fel, inte 2 promille alko och mer än 50 xanor
Senast redigerad av waaaaft 2010-12-22 kl. 12:01.
Citera
2010-12-22, 12:24
Medlem
Kan tänka mig att kopiösa mängder triazolam/alprazolam och alkohol på det kan få en att slockna för evigt.
Citera
2010-12-22, 13:18
Medlem
Lugini3s avatar
Du kan ju dö av enbart alkohol, så om du blandar in benso i kombon så kan man nog dö. Dock krävs det stora mängder benso för att ligga i farozonen att kola.
Citera
2010-12-22, 14:29
Bannlyst
Citat:

2 stora skedar rent fenazepam är ungefär 2g. Det räcker inte ens det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in