2009-09-04, 14:47
Medlem
Klas du stod väl inte på trädgårn inatt och försökte rocka loss till Tiesto?
Citera
2009-09-04, 15:24
Medlem
Tycker nästan vi kan lämna Klasse bakom oss nu... En ny, betydligt mer intressant spelare har klivit in på planen. Gbg-langaren vem är du? Jag väntar med spänning på fler kommentarer.

Du tycks hysa agg mot både Klasse-Maja, Putte och ev deras mödrar. Finns det några fler du ogillar? Deras fäder? Andra kvasi-kändisar i gbg?

Berätta, jag vill veta allt!!!

Mvh
Citera
2009-09-04, 15:27
Medlem
Jag vill bara önska en låt till GBG Langaren http://www.youtube.com/watch?v=yQVXg...eature=related
Citera
2009-09-04, 15:27
Bannlyst
Har denne Nersgård mycket ihop med Bidegård (=skurk) och Patrik Sjöberg (=skurk)?
Citera
2009-09-06, 20:56
Medlem
Språk studier!!!

Jaså säger du det!!!
Betyder detta att du vet hur pillernas biverkningarna känns så vet jag vem du är..min gamla kund!!!
Jaaa du den lille!!! fattar inte hur i helvete du med den lilla kroppen du har, klara av så många piller som du gör!!
Har jag fel?? P.r
Citera
2009-09-06, 21:00
Medlem
1000kg

Det jag vet är säkert!
De tre sniffar upp 200 kg var.
de sistar 400kg tar du på en vecka
Citera
2009-09-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix
@ GBGLangare
Jag fattar nästan ingenting, men det jag fattar är;

Du ber om ursäkt för att du dragit in Klasse men samtidigt så passar du på att hota någon här å hans vägnar? För ingen har sagt eller gjort något ont mot dig men ändå så ber du om ursäkt och sedan hotar? Vem du hotar är fortfarande oklart. Oavsett så hota på!! Alltid trevligt med någon 45+are som inte har fattat att det inte ger något att hota över internet. Du måste rikta ditt hot mot någon för att den personen ska fatta att just denne hotas.

Du skriver ej i nyktert tillstånd, påverkad av något, efter en krogrunda, på den sämsta svenskan jag någonsin sett.
Troligtvis så blev du så upprörd och rädd över det som stod om dig att du hade svårt att tänka klart och faktiskt kände rädsla för att någon vet mer om dig än vad du själv hade en aning om. Du hade otroligt bråttom att få iväg inlägget, så bråttom så att bara du kunde förstå sammanhanget i din text eftersom du inte kunde tänka klart och se helheten.
Men lugna dig nu Klasse, samla dig, låt det ta 5 minuter till innan du postar inlägget, läs igenom det och gör lite radbrytningar och förenkla för oss som inte steker lika hårt.

Och ja... små grisar växer och växer och sedan blir de... Klas Nersgård.
Alla vet att stora svin gillar små minderåriga suggor.

Hälsa Christian Bidegård

Och GBGlangaren, om du vet vem jag är så skriv mitt namn. Outta mig ( alltså säg vem jag är), få mig att känna mig rädd. Inget kan få mig att runka hårdare framför min skärm än när jag känner mig riktigt rädd.
Du!! runka är det endast du kan göra!!! särkilt med den lilla pitt du har!!
hur gör du det??? med lillfingret och tummen?? det måste kännas bekvämt, nu när du går på högstadiet så kan det inte va fel va??
Har du gjort hemläxa idag!!! imorgon är det skolan, och du kan ,och sager en gång till .
Du kan bara inte bli mer EFTER....
Citera
2009-09-06, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trustor1
Måste återigen kommentera gbg-langarens, språk. Jag önskar verkligen att jag förstod någonting av vad du skrev. Men uppriktigt så tror jag att många med mig, är väldigt frågande. Snälla försök igen, denna gång med tolk eller mindre medicin i kroppen.

Mvh
Jaså säger du det!!!
Betyder detta att du vet hur pillernas biverkningarna känns så vet jag vem du är..min gamla kund!!!
Jaaa du den lille!!! fattar inte hur i helvete du med den lilla kroppen du har, klara av så många piller som du gör!!
Har jag fel?? P.r
Citera
2009-09-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Har denne Nersgård mycket ihop med Bidegård (=skurk) och Patrik Sjöberg (=skurk)?
et jag vet är säkert!
De tVÅ sniffar upp 200 kg var.
de sistar 400kg tar du på en vecka
Citera
2009-09-09, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbglangaren
Du!! runka är det endast du kan göra!!! särkilt med den lilla pitt du har!!
hur gör du det??? med lillfingret och tummen?? det måste kännas bekvämt, nu när du går på högstadiet så kan det inte va fel va??
Har du gjort hemläxa idag!!! imorgon är det skolan, och du kan ,och sager en gång till .
Du kan bara inte bli mer EFTER....

Du menar att jag inte kan bli mer efter dig?

Jag är så efter så att jag fattar fortfarande inte vem som du har langat till eller vem du försöker skrämma?
Till skillnad från dig så kommer jag att klara högstadiet och dessutom så ser jag min penis när jag står upp, något du troligtvis aldrig gjort.
Du beskriver tummen och pekfingretmetoden så ingående så att jag börjar nästan tro att du använder den metoden själv.

GBGLangaren; Har du bara haft en kund om han känner till dina pillers biverkningar?

Jag har aldrig sett en töntigare människa än dig. Snart kommer jag upp och trampar på dig. Är du beredd?
Citera
2009-09-18, 14:57
Medlem
Gamla vänner?

Det låter nästan som Mr Ascetoholix och Gbg-langaren är bekanta. Kanske rentav är ett gammalt par? Roligt att läsa är det iaf.

Mvh
Citera
2009-09-21, 17:40
Medlem
Vem är gbglangarn?

Skulle kunna gissa att gbglangarn är i verkligheten flera personer med olika nivåer av kunskap i det svenska språket. Jag skjuter från höften och helt utan grund gissar på kvinnor från latin Amerika. Kanske skulle ni gått klart SFI? Men som sagt väldigt underhållande men frågan är ju om det verkligen hjälper Klasse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in