Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-01, 19:47
Medlem
rotbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix
Tror ni han är så dum så att han hotar en person som kan få tag i honom men som han själv inte kan få tag i?

När ses vi på Åby nästa gång Klas?
Hur mår mamma Barbro?

272 000:- i restskuld på bilen iaf för er som undrar. Avbetalningsköp.
Han har ej gjort sin avbetalning på denna bilen så att nu tar inkasso över

Snälla Klas, väck inte den Björn som sover. Be snyggt och prydligt om ursäkt så tar jag bort allt. Annars kan jag nog fortsätta i ett par dagar.

Snälla få mig att sluta

Dra igång grävmaskinen, den stora.
Citera
2009-09-01, 20:58
Medlem
Ytligt bekant

Känner Klasse Maja ytligt från krogen. Köpte, som sagt, en rörelse för några år sedan och det gick friktions fritt. Kan ju inte ta gift på att det alltid går till så. Då hängde han ihop med en karl som gick under namnet Silver-Räven eller rätt och slätt Herr Andrén. Hänger dom fortfarande ihop?

Verkar som café mäkleri är inne i en lågkonjuktur.

Hörde fö ett rykte att Klasse Maja hade sadlat om och jobbade med hårvård?https://static.flashback.info/img/smilies2/whoco5.gif
Citera
2009-09-02, 00:46
Medlem
Haha. Klasse ska ju fan ha stryk
Citera
2009-09-02, 12:38
Medlem
Verkar som disskutionen är slut här. Alltså det enda man fick reda på var alltså Klasse Majas skuld på hans bil. Känns som det är ganska vanligt med bilar som inte är betalda.

Måste dock berömma gbg-langaren. Fantastisk underhållande, undrar om du finns på riktigt. Tycker antingen du borde sänka din alkohol el drog konsumtion. Alt2, en stor sinnesundersökning. Alt3, svenska kurs, eller kanske alltihop i kombination.
Senast redigerad av trustor1 2009-09-02 kl. 12:40.
Citera
2009-09-02, 13:07
Medlem
RS-Kickers avatar
Roligaste tråden på ett tag.
Citera
2009-09-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trustor1
Känner Klasse Maja ytligt från krogen. Köpte, som sagt, en rörelse för några år sedan och det gick friktions fritt. Kan ju inte ta gift på att det alltid går till så. Då hängde han ihop med en karl som gick under namnet Silver-Räven eller rätt och slätt Herr Andrén. Hänger dom fortfarande ihop?

Verkar som café mäkleri är inne i en lågkonjuktur.

Hörde fö ett rykte att Klasse Maja hade sadlat om och jobbade med hårvård?https://static.flashback.info/img/smilies2/whoco5.gif

Just för tillfället hänger de inte ihop iallafall. Den ena tycker den andre har tappat det toltalt.
Citera
2009-09-02, 13:38
Medlem
Det finns mer, men jag tycker Klassemaja baja ska få göra bort sig lite till.
Citera
2009-09-02, 23:49
Medlem
Runken11s avatar
Killen är en levande legend, film manus någon

Har han fortfarande på sig scarfen?

Det finns en story kring den scarfen (han har bar en)

Enligt Klasolito är storyn enligt följande

Scarfen är bara tillverkad i 5 ex av finaste siden och designad av japanske designern Kenzo.

Den första fick japanska kejsaren, den andra fick Keith Richards i Rolling Stones och den tredje fick Klas Nersgård

Vem som fick de andra två av Kenzo förtäljer inte historien.

Denna story har ett par generationer Göteborgare fått berättat för sig under två decennier.

Jag är lite nyfiken på hans bakgrund, han själv säger att han är uppväxt i Hovås medans andra hävdar höghusen vid Frölunda Torg
Citera
2009-09-04, 01:48
Medlem
OH stackars Nersgård!!!

Oj!OJ!
Det Var som fan!!! ska faktiskt erkännar att detta inte var som jag tänkt mig!!!
Först och främst tänker jag ber om ursäkt åt nersgård.
Nersgård tänken var att försvarar dig för att får reda på vem putte var i flashen, tack vore dig vet jag det nu,
Jag visste att ni hade bråkat på grund av affärer, men att ni hatade varandra så mycket visste faktiskt inte jag, nu vet jag det oxå!!!
Fan !!! han hatar dig alltså! Jag har själv aldrig varit din fan heller ,med tanken på all bullshit du har snackat, måste jag tyvärr hållar med putte att du är väl för mycket hela jävla tiden va!!!
Det var inte meningen att drar in din morsan,Jag har faktiskt respekt för de döende (med tanken på min bakgrund) Men kärringen får tar skulden på din dålig behavior!!!
I slutändan så är det inte mitt fel att du och putte inte går riktigt överens va!
nu med tanken på att klas fick skit ,hade jag nog valt att försvarar någon utav de andra men.. men...
Patrik får gärna tror att det är du, det skiter jg fullt...
..Han som pratar är farligare än nersgård, och mig får du aldrig tag på!
vet du varför.
Små grisar.. växer och ... blir stora svin.. jag kommer att fortsätter att köra dig rakt ner i skiten du redan lever i och vill inga visar, mig ska du verkligen fruktar, för jag snackar inte skit, nersgård får tyvärr skulden ett tag till .
Men snart kommer saker som inte ens klasse vet...
Vänta bara !jag är närmare än vad du tror och mig kan du inget göra...
tips: vad gjorde du i fredags???...eller var det i lördags...
Detta hade du inte förväntat dig va!! HE!HE!
Citera
2009-09-04, 05:10
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbglangaren
Oj!OJ!
Det Var som fan!!! ska faktiskt erkännar att detta inte var som jag tänkt mig!!!
Nersgård tänken var att försvarar dig för att får reda på vem putte var i flashen, tack vore dig vet jag det nu,
Jag visste att ni hade bråkat på grund av affärer, men att ni hatade varandra så mycket visste faktiskt inte jag, nu vet jag det oxå!!!
Fan !!! han hatar dig alltså! Jag har själv aldrig varit din fan heller ,med tanken på all bullshit du har snackat, måste jag tyvärr hållar med putte att du är väl för mycket hela jävla tiden va!!!
Det var inte meningen att drar in din morsan,Jag har faktiskt respekt för de döende (med tanken på min bakgrund) Men kärringen får tar skulden på din dålig behavior!!!
I slutändan så är det inte mitt fel att du och putte inte går riktigt överens va!
nu med tanken på att klas fick skit ,hade jag nog valt att försvarar någon utav de andra men.. men...
vet du varför.
Små grisar.. växer och ... blir stora svin.. jag kommer att fortsätter att köra dig rakt ner i skiten du redan lever i och vill inga visar, mig ska du verkligen fruktar, för jag snackar inte skit, nersgård får tyvärr skulden ett tag till .

Ja hoho ... ho ... eh ... vaaa!!???
Citera
2009-09-04, 06:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gbglangaren
Oj!OJ!
vet du varför.

Hur tankad var du när du skrev detta?
Citera
2009-09-04, 13:25
Medlem
Insamling av pengar till språkstudier

Måste återigen kommentera gbg-langarens, språk. Jag önskar verkligen att jag förstod någonting av vad du skrev. Men uppriktigt så tror jag att många med mig, är väldigt frågande. Snälla försök igen, denna gång med tolk eller mindre medicin i kroppen.

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback