Tjena är så att jag ska göra teoriprov den 7:e januari. Har hittills Kört igenom både Trafikskola Teo 2010, Bonniers trafikskola 2010 och sen nått str Program från 2004 där jag bara gjort slut provet och klarade det med. Hamnar runt 60 på alla slut proven men därimot när jag gör korkortonline.se testet blir de svårare för mig.
Är verkligen testet på korkortonline.se som riktiga teori provet?
Trafikskola Teo 2010 var det enda programmet jag använde + boken + 4 teorilektioner. Men det jag lärde mig mest av var Trafikskola Teo 2010, bara mata och mata och mata och mata och mata och åter mata alla frågor om och om och om och om och om igen.
Jag använde Bonniers och något annat program för några år sedan, det gav mig ungefär hälften av poängen. Dum som jag va/är läste jag inte i någon bok det första försöket men gjorde det till nästa ång och klarade det långt över.. Om du har tid tycker jag du ska läsa teoribok också.
jag läste genom boken, 1 teorilektion och pluggade på "webbfrågor" som jag fick ifrån skolan, fixade provet direkt!
Tror det är väldigt olika från person till person, men alla "teoriprogram" har väl liknande frågor antagligen :P
Gjort b provet 3 gånger klarat det alla 3.(Fått förhinder så det har gått för lång tid mellan teori och uppkörning därför så många gånger) första 2 gångerna utan annat än sunt förnuft och en guide om vägmärken 3e gången tog jag hjälp av bonniers 2010 men NEJ proven är inte alls lika. någon fråga här och där som är snarlik.
Jag pluggade endast med körkortonline i ca två veckor, läst igenom boken en gång men gav mig inget. Jag tyckte frågorna där var jävligt lika frågorna på teoriprovet så jag skulle rekomendera dig att använda körkortonline. Jag klarade det iallafall på första försöket!
Jag pluggade bara teoriboken och testerna på körskolans datorer (de krävde att man klarade alla innan man öht FICK boka teoriprov). Jag klarade på första försöker. Du behöver bara boken, skit i alla program som kan vilseleda dig.
Ha boken med dig vart du än ska så kan du läsa lite när du sitter på bussen, väntar på bussen, har lunchrast eller inte kan sova osv.
Försök inte heller bara mata in alla svaren genom att tjata in dem i skallen, försök förstå varför reglerna finns och koppla dem till det praktiska osv. Förstå sammanhanget så att säga. Det vinner du på i längden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!