2002-10-14, 12:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Hallå gott folk

Jag har blivit erbjuden att köpa ett större parti av E-sorten "Vita Bulldogs" och skulle behöva lite information om denne sorten.
Om det är någon som vet hur dom är och vad dom innehåller så skulle jag vara mycket tacksam.
Är det någon som vet om dom är riktigt feta? 8O

//
From the minds of 2 stupid dogs
Citera
2002-11-15, 11:25
Medlem
dom är sonkiga som attans.. inga höjdarpiller
Citera
2002-11-16, 02:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Hehe, jag var och festade i Växjö för ett tag sedan, och åt då två vita bulldogs och rökte lite gräs.. Mådde bra och flirtade mer flickor.. Inga värstingpiller men helt okej..

Verkar skilja en del i styrka från piller till piller, för alla säger lite olika..
Citera
2002-11-18, 23:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Har oxå provat dom fast då i norrköping...
Dom var väll som sagt "sådär" dom dög ju helt klart!
En polare testade "dubbel-bulldog" dom var riktigt feta enligt han.
Citera
2002-11-18, 23:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spots
Hehe, jag var och festade i Växjö för ett tag sedan, och åt då två vita bulldogs och rökte lite gräs.. Mådde bra och flirtade mer flickor.. Inga värstingpiller men helt okej..

Verkar skilja en del i styrka från piller till piller, för alla säger lite olika..

fan verkar juh vara jävla massa E och röka i småland???? finns det ute på pubarna där eller bara på privata efter fester????
Citera
2002-11-19, 02:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Vet inte, jag bor inte Växjö, utan vara bara där på genomresa Gott om knark finns det säkert, men enligt en del som bor där så är det mest skit.
Citera
2002-11-19, 04:03
äldre konto (old)
Ej medlem
det ligger juh oxo nära danmark så de klart inte så konstigt om det finns mer röka och billigare där än i stockholm fan här är de närmre till ryssland än till danmark
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in