2010-12-21, 21:59
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparv88
Britney Spears misstänker jag kan lida av Borderline PS. Till och från är hon allvarligt deprimerad och verkar lida av andra psykiska problem som posttraumatisk stresstörning, social fobi, ätstörningar, tvångssyndrom och panikångest. Hennes liv präglas av desperation, missbruk och verkar lätt bli missförstådd.

så sant, läste nån artikel om att hon förmodligen dissociativ identitetsstörning (tidigare kallad multipla personlighetsstörning)
Hon verkar ju onekligen ha en del problem med droger och alkohol också.

Jag gillar Britney hon verkar vara sympatisk, synd att hon ska ha så mycket problem.
Citera
2010-12-23, 12:25
Medlem
RadikalFails avatar
Kissie är väl ett bra exempel på BDD.

Opererar sig stup i kvarten, och verkar aldrig vara nöjd direkt med resultatet utan måste göra mer och mer.

Men nu är jag ingen expert heller, men jag har tänkt på det länge.
Citera
2010-12-23, 12:34
Medlem
Cregers avatar
Alla i den här tråden har troligen aspergers med personlighetsstörningar som specialintresse.

Psykologi lolz
Citera
2010-12-23, 12:50
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creger
Alla i den här tråden har troligen aspergers med personlighetsstörningar som specialintresse.

Psykologi lolz

Och vi är kändisar? Äntligen får jag min bekräftelse.
Citera
2010-12-23, 16:23
Medlem
Såg i en dokumentär som sa att O.J Simpsons visar tydliga tecken på psykopati och är extremt narcissistisk.

Psychopath tror jag den hette, amerikansk-brittisk-kanadensisk doku.
Citera
2010-12-23, 17:38
Medlem
237s avatar
Tom Cruise och Jim Carrey har uttalad ADHD. Basshunter har uttalad Tourettes.
Citera
2010-12-24, 01:17
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237

yes.

Jamie Oliver har också ADHD, troligen även Gordon Ramsay. Tycker fan att det verkar som att majoriteten av alla kockar inom restaurangbranschen har nån form av psykisk störning speciellt adhd :P får den bilden iaf av en kompis som håller på och läser till kock.
Citera
2010-12-24, 23:47
Medlem
TheYearWas1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
yes.

Tycker fan att det verkar som att majoriteten av alla kockar inom restaurangbranschen har nån form av psykisk störning speciellt adhd :P får den bilden iaf av en kompis som håller på och läser till kock.
Sakta i backarna nu. Kockyrket och restauranglivet är jävligt stressigt. Inte konstigt att många kockchefer blir hyper på sina kollegor.
Citera
2010-12-25, 00:24
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237

Tom Cruise har även dyslexi av vad jag har hört.
Citera
2010-12-25, 16:38
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheYearWas1987
Sakta i backarna nu. Kockyrket och restauranglivet är jävligt stressigt. Inte konstigt att många kockchefer blir hyper på sina kollegor.

sant :P men det yrket verkar kräva att man är allmänt hyper för att orka med :P

Titta bara på alla kockar på tv; Alexander Nilsson (från tv3), Gordon Ramsay som får konstanta vredesutbrott så fort några av hans anställda gör fel, hans souschef på Hell's kitchen Scott verkar också väldigt dampig, hotade att slå ner en av de tävlande för att han inte höll standarden :P

Dörrvakter på krogen och många bartenders verkar ha en släng av "god complex" :P så ja det är en väldigt speciell bransch.
Citera
2011-01-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
så sant, läste nån artikel om att hon förmodligen dissociativ identitetsstörning (tidigare kallad multipla personlighetsstörning)
Hon verkar ju onekligen ha en del problem med droger och alkohol också.

Jag gillar Britney hon verkar vara sympatisk, synd att hon ska ha så mycket problem.

Jag får snarare känslan av att Britney är bipolär typ 1. Vad hon än har tror jag att det är rätt djupa grejer. Tror inte att hon mår helt bra än, dock verkar de ha lyckats stabilisera henne hyfsat. Hon klarar av att sköta sin karriär hyggligt osv.
Citera
2011-01-17, 23:15
Medlem
Vad sätter vi för diagnos på Petter Northug? Intervju i vallarboden och skäller ut motståndare som inte åker som det passar honom varvat med uppkäftiga uttalanden om Hellner. För mig låter det som ADD/ADHD med impulsivitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in