2011-06-12, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sten.bornholm
Vad jag vet är sverige rikt och har en bra wellfare-system. IMO har sverige inte råd att INTE fortsätta the "Social and Global transformation" som Europe driver. Det är en revolution i våra hjärnor -vårt sätt att tänka, och i våra länder där vi skall utrota Racism och Intolerance i alla länder. rika och fattiga. Engång för alla. Vi har slösat så mycket kraft och resurser genom white-racism och prejudices against "the Other" (blacks and jews ) i historien, och det har orsakat så mycket lidande. Att ni inte ser hur fucked up vi har betett oss. Transformationen kommer att leda till en ökad wellfare OCH well-being för alla på längre sikt och är NÖDVÄNDIG.

Jag måste tyvärr upplysa dig om att det vare sig är tack vare judarna, negrerna, zigenarna eller muhamedanerna Sverige har haft en väl fungerande välfärd, däremot har dessa grupper starkt bidragit till att nedmontera denna välfärd. Sverige har varit ett framgångsrikt land pga vår etniska homogenitet, något som inte längre existerar, delvis tack vare er judars multikultipropaganda.
Lycka till med att utrota rasism och intolerans, ni judar är ju så kända för att vara toleranta mot andra, Guds utvalda som ni är.
Citera
2011-06-12, 17:00
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Vad jag vet är sverige rikt och har en bra wellfare-system. IMO har sverige inte råd att INTE fortsätta the "Social and Global transformation" som Europe driver. Det är en revolution i våra hjärnor -vårt sätt att tänka, och i våra länder där vi skall utrota Racism och Intolerance i alla länder. rika och fattiga. Engång för alla. Vi har slösat så mycket kraft och resurser genom white-racism och prejudices against "the Other" (blacks and jews ) i historien, och det har orsakat så mycket lidande. Att ni inte ser hur fucked up vi har betett oss. Transformationen kommer att leda till en ökad wellfare OCH well-being för alla på längre sikt och är NÖDVÄNDIG.

Vad fina ord ni kommer med, men i övrigt är det bara luft.

Vi har redan sett i historien när man försöker tvinga på människor så några få "intellektuella" tänkt ihop på en kafferast. Resultatet i historien har varit förödande med miljontals döda. Man måste modellera samhället hur människan är och inte hur judar vill att dem ska vara.

Om judar regerar världen så är de riktigt inkompetenta och kommer att misslyckas.
Citera
2011-06-12, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Multikultarlismen är helt och hållet en judisk skapelse liksamma med rasism och globalism och massa andra ismer. Om du tänker efter lite så är det inte speciellt långsökt att förstå varför. Planerna har varit förberedda i flera decenium nu är det dags att göra den vita världen till ett mångkulturellt helvete liksom Brasilien.

Jag tror många underskattar judarnas hämndlystnad och hat mot vita. Aftonbladet har t.ex. en judisk skribent vars namn jag inte minns som mer än gärna pratar skit om svenskarna och har sjuka fantasier om vita kvinnor. Martin Ezperanza eller något sånt heter han läs och lär detta är vår fiende.

Typiskt nazister, ta av dig foliehatten och inse att judar inte är världens alla problem. Det finns ca 16 miljoner av oss i världen, ifall du lägger haten åt sidan kanske en minoritet kan få andas lite.

Men seriöst, dina galna uttalanden har ingen som helst fakta bakom sig.
Citera
2011-06-12, 18:45
Medlem
Citat:
Israel är inte safe och vi stödjer inte Israel. Jag har också svensk familj och vi vill bygga en bra framtid här och göra "good things" här. Vi har lärt mycket om kamp för minorities i the States. Du säger att judarna ligger bakom men det är bara Bullshit! Jag vet att många judiska organisations hjälper minorities i America och alltså motsatsen till ditt white hate-speech.

När jag läser detta dyker genast denna artikel upp i medvetandet.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7...281619,00.html
Citera
2011-06-12, 18:57
Medlem
ambisckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Åk till Israel och lär av judarnas kamp för minoriteter där istället.
Han borde även ta en sväng till Sydafrika och Zimbabwe men där handlar det ju om verkligt påtaglig fysisk rasism, våld, mord och statlig diskriminering riktad mot vita så då är den ju fullt legitim (notera hans ordval "white racism").

Judar i Sverige gillar invandring och ogillar massinvandringsmotståndare. Anledning? För att judar hatar vita och de vitas traditionella "antisemitiska" västerländska kultur och vill rasera den. Judar hatar och har alltid hatat även andra icke-judar men vita kristna européer hatar de mest av allt. Den judiska historien är en historia full av hat mot icke-judar och det finns inget mer hatfyllt och rasistiskt folk på jorden än judar.
Citat:
The situation prompts reflection on what might have happened in the United
States had American Communists and their sympathizers assumed power. The
“red diaper babies” came from Jewish families which “around the breakfast
table, day after day, in Scarsdale, Newton, Great Neck, and Beverly Hills have
discussed what an awful, corrupt, immoral, undemocratic, racist society the
United States is.”66 Indeed, hatred toward the peoples and cultures of non-Jews
and the image of enslaved ancestors as victims of anti-Semitism have been the
Jewish norm throughout history—much commented on, from Tacitus to the
present.67
http://www.kevinmacdonald.net/SlezkineRev.pdf
Senast redigerad av ambiscko 2011-06-12 kl. 18:59.
Citera
2011-06-12, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Integrera nyanlända? dom får fan lära sig att integrera sig, det ska inte ligga på våra axlar.

Sen segregering är bra, för vem vill ha alla dessa dårar med stenkastning och diverse brott utspritt över landet. Inte jag i alla fall.

Ne bunta ihop dom bara och spärra av in och utpassering så kan dom göra allt bäst fan dom vill.

Mvh DD//

Hur menar du att man ska "fan lära sig att integrera sig"? Som att det inte är svårt nog med bostadsbygget som vi har?

Förklara gärna hur du menar!
Citera
2011-06-12, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cithara
Det är ju sionisterna som har påtvingat denna massinvandring och mångkultur-propaganda.

Sen idag gråter judarna ut om hur de måste fly Malmö p.g.a. muslimer, men alla svenskar som har flytt nämns det inte ett pip om i massmedia(s.k. white flight) http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...vandrarna.html

Ironin i att du påstår att det inte nämns något i media om just det, så länkar du sedan en artikel som nämner det.

Väldigt antisemitiska påståenden du för för övrigt.
Citera
2011-06-12, 19:30
Medlem
sten.bornholms avatar
men jag är inte Jude eller Israel men har umgåts i jewish-american cirklar i NYC och har många vänner där. Jag härstammar från Sverige (och ryssland). Vi stödjer inte Israel eller sydafrika heller. Jag vill ta del av mitt förfädersland igen och bidra med min input, attitudes och erfarenheter the american way

Jag tycker att Israel kan bli bättre, min fru tycker likadant. Vi vill däremot arbeta mot racism och intolerance i Sverige. Ni racister är bastards som borde veta bättre än att spam nätet med hateful messages.

Varför ska jag gå till zimbabwe och sydafrica för? Jag anser att the States, Europe och Sverige ska vara föregångare inom tolerance and anti-racism och samma rättigheter för alla, black and white. Whats the problem

Ignorance och oförstånd och anal behaviour kommer från obildade rednecks och folks med en miserable och hat- full upväxt.
Senast redigerad av sten.bornholm 2011-06-12 kl. 19:34. Anledning: spelling..
Citera
2011-06-12, 19:39
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzvah
Hur menar du att man ska "fan lära sig att integrera sig"? Som att det inte är svårt nog med bostadsbygget som vi har?

Förklara gärna hur du menar!

Man kan inte som ny i Sverige sitta hemma och fundera på hur man ska integrera sig. Man måste ut och träffa folk, lära sig språket och göra saker. Då integrerar man sig!

Men vissa är så jävla tröga och bara väntar liksom, egoistiska jävlar som bara vill ha och ha, utan att lyfta ett finger.

Ja menar som så att det är inte upp till Sverige i alla lägen att försöka sammansmälta dessa med övriga befolkningen. Mena etc tänker jag på då givetvis.

Mvh DD//
Citera
2011-06-12, 19:39
Bannlyst
Citat:
men jag är inte Jude eller Israel men har umgåts i jewish-american cirklar i NYC och har många vänner där. Jag härstammar från Sverige (och ryssland). Vi stödjer inte Israel eller sydafrika heller. Jag vill ta del av mitt förfädersland igen och bidra med min input, attitudes och erfarenheter the american way

Jag tycker att Israel kan bli bättre, min fru tycker likadant. Vi vill däremot arbeta mot racism och intolerance i Sverige. Ni racister är bastards som borde veta bättre än att spam nätet med hateful messages.

Varför ska jag gå till zimbabwe och sydafrica för? Jag anser att the States, Europe och Sverige ska vara föregångare inom tolerance and anti-racism och samma rättigheter för alla, black and white. Whats the problem

Ignorance och oförstånd och anal behaviour kommer från obildade rednecks och folks med en miserable och hat- full upväxt.
Du verkar ju veta allt, får jag föreslå att du bosätter dig i Skärholmen, Rosengård eller något av de trevliga kulturberikade områdena i Göteborg?
Citera
2011-06-12, 19:48
Medlem
huggybares avatar
Citat:

Har du tagit dig en titt på bilderna som jag länkade till tidigare i tråden? Jag undrar jag vem som är ignorant och oförstående...
Citera
2011-06-12, 19:51
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:

Då tycker jag att du arbetar mot förtryck och rasism i Israel till att börja med i så fall för där finns det akut behov av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in