Gick ut på en nattpromenad och möts av två brandbilar. Bara ett trettiotal sekunder senare kommer det en till brandbil tätt följt av en tankbil. Eftersom att de åkte åt samma håll som jag skulle gå åt så traskar jag vidare. Cirka två minuter senare kommer en ambulans, och under en minut efter det så kommer det en ambulans till. Vid det här laget hade jag hunnit komma så långt att jag kunde se slutet av gatan (Tulegatan). Nedanför Tulegatan ser jag sedan en polisbil (nere på vägen som går förbi Lötsjön). Medans jag går vidare ner mot den vägen blir jag förbikörd av en annan polisbil. När jag kommit ut vid den här vägen så svänger det ut en till polisbil från Duvbo.
Alla utryckningsfordon körde mot Hallonbergen, därför valde jag att placera tråden i den här forumsdelen.
Hann bara få 
den här dåliga bilden på tankbilen, och jag hade ingen lust att fota polisbilen som svängde ut från Duvbo.
Står inget på polisens hemsida ännu. Det var runt 03.45 som jag såg brandbilarna på Tulegatan.
Någon som kan luska fram vad som har hänt? Känns nästan som att det rör sig om en anlagd bilbrand eller något, om jag känner Hallonbergsborna rätt.
Jag ursäktar om en sån här tråd inte är tillåten eller om rubriken var otydlig.