Citat:
Ursprungligen postat av Julistaja
Hur kom du fram till att de bevis jag presenterade är upphovsrättskyddat? Tycker du börjar låta lite desperat nu när bevisen kommer fram? För det första så citerar jag inte ett helt verk eller en hel artikel. För det andra så är det inte varken en direktlänk till en upphovsrättskyddad inte heller till en fil, inte är det musik eller film inte ens ett datorprogram. Det är inte citerat från någon bok som har tryckts för att tjäna pengar. Så den enda slutsatsen jag kan dra här att du inte hade så mycket att komma med efter stycket jag presenterade. Jag kanske avslöjar min källa när du avslöjar vilken kyrka du tillhör. Tills dess... ha det så fint.
Jag skrev väl inte att det var upprättsskyddat.
Jag klistrade in hela paragrafen för att visa tydligare, och tyckte nog att jag var tydlig med vad jag menade:
"Det är inte tillåtet att citera hela verk eller artiklar utan upphovsmannens tillstånd.
Citeras delar ska källa anges."
Ser du det nu?
Tar det igen:
Inte tillåtet att citera hela verk eller artiklar utan upphovsmannens tillstånd.
Citeras delar ska källa anges.
Jodu, jag har mycket att komma med efter ditt citat, känner väl till JVs undanmanövrar i blodfrågan.
Och på tal om undanmanöver, när jag bad dig tala om vilka läkartidningar du hade läst det du påstod i, så hade det en direkt relevans till ämnet.
Om du inte talar om vilka läkartidningar det gäller, så antar jag, och säkert många andra här, att det är i JVs litteratur, med deras stympade citat från läkartidningar och böcker.
Som sagt, att ange de aktuella tidningarna hade gagnat din, och framförallt JVs sak.
Medan frågan om min personliga religiösa tillhörighet fortfarande inte har något som helst i en tråd om JV att göra, tvärtom skulle det vara helt OT, vilket också är emot reglerna!