Idag kom lite folk frn soc hem till mig. Den ena tyckte att jag verkade "lite vl uppt" fast att jag just vaknat. Senare fr jag ett samtal om att jag ska ta ett drogtest idag. Jag ter mediciner. Voxra, Cymbalta, Zyprexa och Propavan.
Jag googlade voxra + drogtest och hittade en trd hr p FB om det.
Jag tog voxra ett par mnader utan ngon effekt alls.
Pissade dock positivt fr amfetamin p ett drogtest (inom vrden).
Ville minnas att jag lst nt om just urinprov/voxra/amfetamin., vilket jag ppekade.
Men ngra protester ville dom inte veta av.
Googlade nr jag kom hem och hittade ngot vldigt intressant.
http://www.cap.org/apps/cap.portal?_...ionOverride=%2 Fportlets%2FcontentViewer%2Fshow&_windowLabel=cntv wrPtlt&cntvwrPtlt{actionForm.contentReference}=new spath%2F0601%2F0601_NewsPath-UDS_False_Positives.htm&_state=maximized&_pageLabe l=cntvwr
Lnken funkar inte lngre.
Det krvdes mycket tjat frn min sida innan jag fick pissa igen och
bevisa att det var just voxran som stllde till det.
Jag har inte tagit amfetamin p skert 2,5 r och varit helt ren i ett r och tre-fyra mnader.
Jag hittar inte s mycket p google om just detta och jag skulle behva mer info om drogtester och voxra. Jag r otroligt orolig.
Skulle jag pissa positivt p amfetamin s kommer hela mitt liv rasa. Kommer inte f mer pengar, medicinerna ker, kommer f pissa dagligen osvosv..
Jag har anvnt voxra under en period. Aldrig ngonsin hrt att det skulle ge utslag p amfetamin. Det finns vl inga kontrollsubstanser i den medicinen, en antidepressiv? Inom sjukvrden r det ingen medicin vi narkotikabokfr i alla fall.
Och om du skulle pissa positivt mot alla odds s ta bara upp med dem att du tar voxra. De borde veta sdana saker. Frga dem bara. Men jag tycker det lter mrkligt.
Ja, fr vl ringa dit. Fast hittar inget nummer.. hm.
edit: hittade
0771-467010
Hur gick det d? Fick du ngt svar?
Nu r jag nyfiken p vad svaret r. Om det r s att det kan visa positivt fr amfetamin s kan man tycka att lkaren borde informera om det nr den medicinen skrivs ut. Det kan ju faktiskt f alla mjliga trkiga konsekvenser...Om man av ngn anledning blir testad positivt nr man varit ute och krt bil kanske man blir av med krkortet? (jag vet inte vilka konsekvenser exakt en sdan grej skulle f men det r ganska allvarligt hur som helst)
Hur gick det d? Fick du ngt svar?
Nu r jag nyfiken p vad svaret r. Om det r s att det kan visa positivt fr amfetamin s kan man tycka att lkaren borde informera om det nr den medicinen skrivs ut. Det kan ju faktiskt f alla mjliga trkiga konsekvenser...Om man av ngn anledning blir testad positivt nr man varit ute och krt bil kanske man blir av med krkortet? (jag vet inte vilka konsekvenser exakt en sdan grej skulle f men det r ganska allvarligt hur som helst)
Jag ringde och beskrev mitt problem. Hon jag prata med mena p att det r lite lngskt men pongterade tydligt att "Det skulle faktiskt kunna vara s". Mer vet jag inte.
Kunde inte pissa idag, var alldeles fr ovan att urinera infr publik. S ngon personlig erfarenhet har jag inte nnu. Fr vl ta itu med detta efter nyr igen. r sjlv nyfiken p om det blir positivt p amfetamin.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!