• 1
  • 2
2010-12-20, 12:55
Bannlyst
Var nyss inne p svensktsnus och sg detta.

http://www.svensktsnus.se/sv/produkter/Click/

Ser skumt ut, vrkar bara finnas i portion.
Citera
2010-12-20, 12:59
Bannlyst
Hitta just detta, This is a white portion snus with a flavor of herbs and rich strong dark tobacco. Knns som dom frnyat en tre ankare kanske.
Citera
2010-12-20, 12:59
Medlem
HolyCraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister

Ser skumt ut, vrkar bara finnas i portion.

Smrtsamt att det inte finns som lssnus.
Citera
2010-12-20, 13:05
Medlem
Skrups avatar
Fult namn i allafall. Hittar inget om snuset ngonstans. Kommer nog komma ett pressmeddelande i veckan..
Citera
2010-12-20, 13:37
Bannlyst
Mjo hller med, dosan var inte speciellt snygg heller. Men synd att den bara kommer i white portion jag som hatar just white. Hoppas den r god iaf men hoppas inte fr mycket.
Citera
2010-12-20, 17:44
Bannlyst
Skall tydligen bara finnas under frsta halvret 2011, ett snus med mer tobakssmak. Det var svaret jag fick frn SM.
Citera
2010-12-22, 22:17
Medlem
Tycker det lter vldigt intressant om man tittar p "smakdiagrammet" p deras hemsida. Dremot kunde man ju nskat sig en annan dosa, kalla mig tntig men vet inte om jag vill dra upp en halvt rosa dosa...

Fr vl lgga ver i ngon annan...
Citera
2010-12-22, 22:19
Medlem
Citat:
Skall tydligen bara finnas under frsta halvret 2011, ett snus med mer tobakssmak. Det var svaret jag fick frn SM.

Marknadsfringstrick eller marknadsunderskning? Vad tror ni?
Citera
2010-12-23, 17:33
Bannlyst
Well, dom ska tydligen bara slja snuset p tv stllen buysnus och nt jvla museum. Och som sagt sljas bara i 5-6 mnader undra vilka som frlorar p det haha vilka jvla ntter SM r.
Citera
2010-12-23, 19:38
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Well, dom ska tydligen bara slja snuset p tv stllen buysnus och nt jvla museum. Och som sagt sljas bara i 5-6 mnader undra vilka som frlorar p det haha vilka jvla ntter SM r.

Tror inte att Swedish Match frlorar s mycket genom att lansera detta nya snus, d dom redan har en stor och gedigen konsumentkrets. Folk r sin vana trogen och gr sllan ver till nya sorter, ven om man prvar ngon ny. Hade inte Swedish Match sen start ngra strre planer p lanseringen av Click s r det nog struntsamma fr fretaget.
Citera
2010-12-23, 21:40
Medlem
Skrups avatar
Citat:

Publicera grna ursprunget av den faktan.

Swedish Match kan nog gra vad de vill och fortfarande g plus 10 miljoner varje r..
Citera
2010-12-24, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrup
Publicera grna ursprunget av den faktan.

Swedish Match kan nog gra vad de vill och fortfarande g plus 10 miljoner varje r..
Hej *****

Tack fr att du kontaktat oss!

Din frga:Hej vad r Click fr nytt snus? :S sg den p eran sida svensktsnus

Click kommer endast att finnas under frsta halvret 2011. Ett snus med mer tobakssmak.

Om du fortfarande undrar ver ngonting r du vlkommen att kontakta oss via e-post eller p telefon.

Med vnlig hlsning

Sara
Konsumentkontakt,
Swedish Match Division Nordeuropa

Hej *****,

Produkten kommer bara att sljas p ntet (Buysnus) och p museet.

Med Vnliga Hlsningar

Konsumentkontakt/Sara

Njd?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in