Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
Hmm intressant!!! Får jag fråga händer det att du dricker ensam? Det är nämligen så att innan jag vart haschpundare så var jag alkis. Det var tider det! Flaskan var min bästa vän. Men jag drack aldrig ensam, Det fanns liksom inte på kartan. Men sen när jag upptäckte cannabis så möte jag folk som hela tiden berättade att röka ensam är bäst alla gånger mm. Så jag testade och älskade det mer än något annat! Liksom ingenting går upp mot gåsen man tar direkt efter man har vaknat, eller när man kommer hem efter en hård dag och röker en feting innan maten. Men det här fick mig sugen att testa att dricka själv, Sagt och gjort, och helt plötsligt var alkohol en helt ny drog för mig som jag uppskattade mycket mer än innan! Nu mera krökar jag mer i ensamheten en bland folk. Men det händer inte speciellt ofta att jag krökar. Tyvärr. Men gillar cannabis mer, Så alla pengar går dit ist
jag gillar helt enkelt att vara berusad när jag är ensam mer än när jag är bland folk. Måste bara tipsa alla där ute om att testa spela bilspel när ni är fulla! Det är nämligen sjukt kul! Don´t drink and drive
Nu har jag även testat lite fler droger ensam. Det vill säga svamp och lustgas! Dom gångerna jag svampat har blivit minnen för livet! Annat minne för livet var när jag körde en kombo på Gräs+Alkohol+Lustgas. det var helt sjukt nice. Sen har jag testat att experimenterat mycket med dom tre drogerna. Blandat på alla sätt som går!
http://www.youtube.com/watch?v=ysXMAOgEIq4
90% av tiden jag dricker alkohol gör jag det ensam, mer bekvämt. Problemet för min del är att jag alltid blir extremt bakfull, räcker med 4 starköl för att den kommande dagen ska kännas som helvete.
Vilken var anledningen till att du inte drack själv btw?
OT:
Jasså du föredrar gräset, många som gör det faktiskt (skönt nick förresten). Jag har försökt lära mig gilla cannabis konstigt nog, börjar uppskatta det mer, men går inte att jämföra med alkoholen. Uppskattar inte att man blir så frånvarande.
Är svamp att rekommendera? Har länge velat uppleva det
Vad gäller kombon Gräs+Alkohol+Lustgas så är det definitivt det sjukaste jag har upplevt, gjort det ett flertal gånger. Det är galet spårat, kändes dock en gång som att jag var på väg att kväva mig själv genom att hålla andan alldeles för länge.
EDIT: "Blandat på alla sätt som går!"
Blanda inte 35mg Ketogan, 7 koffeintabletter, 37,5mg Zopiklon och 250mg Marziné (Cyclizin). Går åt helvete. Iof,
prova aldrig Marziné.