2010-12-20, 00:18
Medlem
jockmokk15s avatar
Blev medlem p karamba fr ett tag sen och fick d 50 kr i startbonus att spela fr och det har jag gjort och kommit upp till 400 kr nu p blackjack som jag nu vill ta ut men har sttt p problem.
Fr att ta ut mste man ha omsatt dom 50 kr 25 gnger tror jag det va men hur ser man hur mycket man eventuellt har kvar att omstta?
sen fr att ta ut s mste man ha satt in pengar frst, kan man d stta in 200 kr och sedan ta 600 kr?

anledningen till att jag skriver hr r att deras live support tydligen inte funkar och har inte ftt svar p mailet jag skickat n s jag tnkte att det r skert nn som har haft liknande problem hr.

Tacksam fr hjlp och ber om urskt fr stav och grammatik fel. skyller p att jag r trtt

EDIT: Ber om urskt fr ondig trd, hittade detta: "Vnligen notera att ALLA placerade satsningar p samtliga Roulette-och Blackjackspel oavsett typ, kommer INTE att rknas med i omsttningskraven som nmns ovan. "

Och backjack r typ det enda jag har spelat :/
Senast redigerad av jockmokk15 2010-12-20 kl. 00:25.
Citera
2010-12-20, 02:26
Medlem
D fr du omstta dina pengar p slots sklart.

Ls reglerna INNAN du brjar frska omstta gratispengarna p BJ.
Citera
2010-12-20, 18:16
Medlem
jockmokk15s avatar
Jo jag vet men frn brjan tnkte jag bara lira fr skoj skull men nu har det gtt ganska bra s d blir det lite ndrat :P

Fr vl frska hitta ett spel dr jag frlorar s lite som mjligt och kanske lyckas f ut 200 lr ntt snt.

Men en frga ang. omsttning, om jag satsar 5 sek p en nn slott och vinner 15 sek, hur mycket har jag omsatt d?
Citera
2010-12-20, 18:52
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockmokk15
Jo jag vet men frn brjan tnkte jag bara lira fr skoj skull men nu har det gtt ganska bra s d blir det lite ndrat :P

Fr vl frska hitta ett spel dr jag frlorar s lite som mjligt och kanske lyckas f ut 200 lr ntt snt.

Men en frga ang. omsttning, om jag satsar 5 sek p en nn slott och vinner 15 sek, hur mycket har jag omsatt d?
Tror att du mste omstta insttningen dr ocks.
S med andra ord r det nog inte vrt att riskera pengar fr att kunna ta ut en liten summa.
Citera
2010-12-20, 19:01
Medlem
jockmokk15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Tror att du mste omstta insttningen dr ocks.
S med andra ord r det nog inte vrt att riskera pengar fr att kunna ta ut en liten summa.
nej det var det inte, snackade med dom.
Jag mste frst stta in pengar fr att kunna pbrja omsttningen, vet dock inte om jag mste omstta insttningen ocks, antar det, annars s kan man ju bara stta in pengar, f bonus och sedan ta ut pengarna igen frutom bonusen d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in