• 1
  • 2
2010-12-19, 23:11
Bannlyst
Det har hänt något med Fria Tider senaste månaden de fick in nya journalister och verkligen lyft upp sig!

http://www.friatider.se/julafton-avs...#comment-39100

EU har tryckt upp en kalender i tre miljoner exemplar, varav 330 000 skickats till skolelever i Storbrittanien. I kalendern tar man upp sikhiska, muslimska, hinduiska och kinesiska högtider såväl som av EU instiftade högtider som Europadagen. Högtider med kristen bakgrund, som t.ex jul och påsk, är dock inte med i kalendern.

Det här är fan inte sant! När fan är nog nog!! Jag blir allt mer övertygad! Massinvandringen handlar om att forma om EU till en islamsk nation! Där det kristna inte finns plats!

Varför detta hat mot kristendomen? Har dom ingen som helst jävla skam?

Man har satt i system hur vi ska känna skam att invandrarna är "kränkta"? Vi får inte uppskatta och fira våra högtider men muslimer ska!?

Hela tiden senaste halvåret månad efter månad får vi höra hur skolor avskaffar "kristna traditioner" samtidigt särbehandlas muslimer med sina friskolor, centrar och moskeer

Jag är inte bara övertygat Sverige ska bli muslimskt, även EU!

Fyfan i helvetes jävlar skit säger jag bara!!

Ni kommunister med ert förbaskade hat mot Sverige, Svenskar och svenskheten

Är det det här ni vill tvinga på era barn med? Rättsystemet islam? Hur pundade bakom pannbenet är ni?
Citera
2010-12-19, 23:14
Medlem
Så du ställer "kommunister" till svars för det här? Smart där, rövnylle. Det är väl bra att den vidriga kristendomen motarbetas, religion är satans påfund (höhö).
Citera
2010-12-19, 23:15
Medlem
dkas avatar
Varför detta hat mot islam då?

Spela roll i fall de inte har med jul eller påsk.
Det är ju inte så att du inte vet när de slår in i alla fall.

Det här börjar bli lika pinsamt som med jämställdheten.
Citera
2010-12-19, 23:15
Medlem
Sjukt men inte förvånande. Bara läsa på lite så lär man sig vad EU egentligen är och står för.
Citera
2010-12-19, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M-308
Så du ställer "kommunister" till svars för det här? Smart där, rövnylle. Det är väl bra att den vidriga kristendomen motarbetas, religion är satans påfund (höhö).

I Sverige ja! Se bara kommunisten Jan Guillous senaste krönika eller hur Cristina Höj Larsen angriper Astrid Lindgren och Bullerbyn i måndagens debatt om integration där byar SOM Bullerbyn aldrig funnits!

Nej det har aldrig funnits för svenskhatande kommunister som på löpande band vill ersätta allt svensk med muslimskt trams och helvete!
Citera
2010-12-19, 23:19
Medlem
Ah, du trollar på mig nej? En sån där festlig filur som kallar alla som inte håller med för kommunister, dom trodde jag samlades ihop på torgen för några år sedan och stenades till döds.
Citera
2010-12-19, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dka
Varför detta hat mot islam då?

Spela roll i fall de inte har med jul eller påsk.
Det är ju inte så att du inte vet när de slår in i alla fall.

Det här börjar bli lika pinsamt som med jämställdheten.

Kommunister i fosterställning direkt! Säg NÅGOT positivt med Islam då! Kan du göra det för att övertyga mig?

Kvinna piskad för att hon bar byxor! Stenkastning till döds pga otrohet! Tvingas på plagg pga sjuka sociala fobier!

Kan du säga NÅGOT positivt om islam som övertygar mig?

Hur blir vi ALLAS lika värde när man avskaffar demoratin och smörar för islam??

Finns jämnställdheten inom Islam?
Citera
2010-12-19, 23:21
Moderator
skunkensunes avatar
En lite mer pålitlig källa (den ursprungliga):
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...ool-diary.html

Citat:
[...]Martin Callanan, the leader of the European Conservatives, accused the commission of being concerned about sending propaganda gifts to youngsters than the true spirit of Christmas.
"Given that 2010 was the year when the EU was haunted by its own ghosts of the past, present and future, it comes as no surprise that the commission is turning into a bunch of Euro Scrooges.
"Why is the commission spending money sending calendars to millions of schoolchildren in the first place? I'm sure that the children could manage without a present of this nature."
A commission spokesman described the diary as a "blunder" and said that in the interests of political correctness there would no references to any religious festivals in future editions.
"We're sorry about it, and we'll correct that in next edition. Religious holidays may not be mentioned at all to avoid any controversy," he said.

Det mest rimliga vore om man inte nämnde några religiösa högtider alls då det alltid kommer vara någon liten obskyr variant av någon religion som kommer känna sig förnärmad av att just de inte har tagits med.
Citera
2010-12-19, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M-308
Ah, du trollar på mig nej? En sån där festlig filur som kallar alla som inte håller med för kommunister, dom trodde jag samlades ihop på torgen för några år sedan och stenades till döds.

Tog du åt dig på något sätt?

Ser fram att bli minoritet i ditt eget land? Ja du är ju körd som svensk med instegsjobben!
Citera
2010-12-19, 23:24
Medlem
dkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenths
Kommunister i fosterställning direkt! Säg NÅGOT positivt med Islam då! Kan du göra det för att övertyga mig?

Kvinna piskad för att hon bar byxor! Stenkastning till döds pga otrohet! Tvingas på plagg pga sjuka sociala fobier!

Kan du säga NÅGOT positivt om islam som övertygar mig?

Hur blir vi ALLAS lika värde när man avskaffar demoratin och smörar för islam??

Finns jämnställdheten inom Islam?

Det pågår ingen jävla jämställdshetpropaganda inom Islam.

Varför ska jag säga något positivt om Islam?
Och varför ska jag övertyga dig? Det verkar ju som om du är helt dum i huvudet, så det är väl ingen idé direkt.

Att de är striktare är väl bara en bra sak?
Citera
2010-12-19, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dka
Det pågår ingen jävla jämställdshetpropaganda inom Islam.

Varför ska jag säga något positivt om Islam?
Och varför ska jag övertyga dig? Det verkar ju som om du är helt dum i huvudet, så det är väl ingen idé direkt.

Att de är striktare är väl bara en bra sak?

Det är ju du som är helt dum i huvudet som tog åt dig!

Om du bara har positivt att säga om islam, övertyga mig då? Nämn en sak!
Citera
2010-12-19, 23:29
Medlem
dkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenths
Det är ju du som är helt dum i huvudet som tog åt dig!

Om du bara har positivt att säga om islam, övertyga mig då? Nämn en sak!

Jag sa ju en positiv sak.

Kan du över huvud taget läsa, lille pojk?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in