Sitter och funderar på en grej. Skulle det funka att köpa en Intermediate klubba, och sätta på en förlängning? Skulle ju vara rätt trevligt att glida runt med en klubba på runt 65 flex
Sitter och funderar på en grej. Skulle det funka att köpa en Intermediate klubba, och sätta på en förlängning? Skulle ju vara rätt trevligt att glida runt med en klubba på runt 65 flex
Hittade ett gammalt TPS r1 skaft med whip (vad flexen på det Är vet jag inte) på vinden för ett tag sedan!
Smälde på längsta förlängaren jag hittade och denna är hur jävla skön som helst!
Den passar mig som är 185 hur bra som helst
Hittade ett gammalt TPS r1 skaft med whip (vad flexen på det Är vet jag inte) på vinden för ett tag sedan!
Smälde på längsta förlängaren jag hittade och denna är hur jävla skön som helst!
Den passar mig som är 185 hur bra som helst
Bra svar! Blir nog till att exprimentera lite och köpa en Intklubba och förlängning!
Jag kör med en CCM Vector V10 nu, tycker att den har lite för hård flex för min smak
Räkna med att klubban kan knäckas mycket lättare om du förlänger den. Du kommer knappt kunna skjuta direktskott för hela klubban viker sig men handledskotten är ju rätt hyfsade om man säger så.
Ja du limmar fast pinnen med riktigt mycket lim så inte knoppen sitter löst och sen låter du limmet torka i 15-20 minuter sen är det bara till att köra.
Senast redigerad av David_Villa 2010-12-19 kl. 21:05.
Dels bara för att testa hur det känns, tycker att min 100 flex klubba är för hård. Dock så skulle ju en 75 flex funka bra för mig, men alltid kul att testa lite
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!