Ehm... Verkar ju vara fler (ofrivilliga?) bilder på svenska tjejer på den där sidan. Kolla här t.ex. http://nudeamateursblog.com/hot-emo/
Antar att "Kent" som står skrivet på armen syftar till det svenska popbandet?
Senast redigerad av taigalp 2010-12-19 kl. 17:14.
Hon går på gymnasiet. Är nästan säker på att hon är 18.
I och med att en av bilderna är daterad till 2007, alltså tre år gammal vilket får förutsättas gälla även övriga bilder, och hon nu går på gymnasiet enligt uppgift lär hon ju knappast vara 18 fyllda på bilderna då dessa togs i alla fall.
Inte okej, när ska folk lära sig att inte ha nakenbilder på datorn etc. Varför ens ta bilder på sig själv naken? Stackars flicka, finns dock inte så mycket hon kan göra? Bilderna kommer vara på nätet för alltid..
Tja. Igår var jag ute och porrsurfade och gick in på sk "nude blog", som jag saxat härifrån tidigare. Iallafall. Det första jag ser är en tjej som heter Linnea, och som de har namngivit "Swedish Teen Bella" Jag klickade vidare och fick se väldigt lättklädda bilder på henne (hade håret över brösten och visade arslet typ) Kan länka om ni vill.
Först kändes det jävligt nice eftersom jag alltid tyckt hon är snygg. Men jag känner inte tjejen i den benämningen. Jag har gått på dagis med henne och så. Men jag vet inte om det här är något som jag borde tipsa henne om eller nåt.. Tror det kommer få henne att må skit om hon inte visste om det (Bilderna postades den 17:e) Men den bloggen kanske ha saxat de från en annan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!