• 5
  • 6
2010-12-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullfisk
ursäkta mig men HAHA

Visst är det kul? Någon som kan något om det här med att pinga sidor? Kan lite smått när det gäller bilder som man kan överbelasta eller sådant men det är för bloggar och sådant. Finns det någon som har mycket erfaranheter av sådant?
2010-12-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rippiie
Tycker lite synd om henne. Men varför skulle man vilja ha bilder på sig själv om man inte ville att någon annan ska se dom? Tror inte direkt hon är någon hyper-narcissist

Men av samma orsak som man har allt annat man kan på sin dator man tror inte det kommer ut. Men hon kanske hade de för hon ville ha det. Det spelar väl ingen roll, nu är det säkert flera tusen som sett bilderna. Om inte sparat dem.
2010-12-19, 19:57
Medlem
Det är jag på bilderna. Du som gick på mitt dagis, du borde skämmas. Bilderna låg på min gamla laptop som blev stulen för ett och ett halv år sen. Ta genast bort den här tråden för min skull. Du förstör mitt liv.
2010-12-19, 19:58
Medlem
Rippiies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nighy
Men av samma orsak som man har allt annat man kan på sin dator man tror inte det kommer ut. Men hon kanske hade de för hon ville ha det. Det spelar väl ingen roll, nu är det säkert flera tusen som sett bilderna. Om inte sparat dem.

Då har ju "skiten redan träffat fläkten" och vad finns det att göra?
2010-12-19, 20:00
Medlem
Arraksbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnderssonL
Det är jag på bilderna. Du som gick på mitt dagis, du borde skämmas. Bilderna låg på min gamla laptop som blev stulen för ett och ett halv år sen. Ta genast bort den här tråden för min skull. Du förstör mitt liv.

http://nudeamateursblog.com/about/

Där har du en mail-adress till administratören. Det är det enklaste och effektivaste sättet att få bort bilderna. Det står att de tar bort bilderna om man ber om det.
2010-12-19, 20:01
Medlem
Låst för städning
//Moderator
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in