2004-08-07, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Jag tror faktiskt att en stor del med hela grejen är hur många personer man exponeras socialt för på en regelbunden basis, sitter man ensam hemma är det aldrig nån som blir kär i en och vise versa (ok, vi kan kalla det 'attraherad' om ni vill).

Jag har festat hela sommaren och inte har jag fått knulla i sommar:/ Kan iof bero på att jag blir dryg som fan när jag är full och lätt tar till "the H-word" om allt och alla som irriterar mig.
Citera
2004-08-07, 22:10
Medlem
det är inte så jättekonstigt iof, alla snackar ofta som att så fort man går ut och festar träffar man massor av intressanta damer och får knulla varje gång, men min erfarenhet av festande/krogen är oftast väldigt mycket rörelse hit och dit, mycket gapande och drickande, dom kontakter man har med tjejer är ofta väldigt korta och får oftast inte tid att utvecklas till nånting alls nästan(lite hångel kanske), för att kompisar drar i en, alldeles för hög musik eller whatever, sen rätt va det är stänger krogen/festen är slut och det bär av till mcdonalds eller nåt för fyllekäk och sen är det bara att vänta på ångesten och bakfyllan. Det märker man hos kompisar också, så jag är knappast unik i detta.
Många super sig ju dessutom apraka nästan varje gång så då är det ju inte så märkligt att det inte blir något.
Citera
2004-08-08, 00:28
Medlem
Tråkigt när alla man känner har sällskap på ett eller annat sätt och man alltid är den enda som är singel på fester o dylikt.
Sen minskar ju iofs alltid chanserna om man även är den som altid blir fullast och ska spy och ha sig. Eller vad pratar vi om i den här tråden egentligen? *raaap* +o(
Citera
2004-08-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreas n
Runka är väl sex?
Nåja jag får inte ha sex med någon jag fysiskt attraheras av. Men jag kan ha sex med någon jag intellektuellt attraheras av fast det är inget jag söker, har nog med mig själv.

Runka klassas väll inte som sex direkt...
Var för finns isf ett utryck som "Har blivigt av med oskulden"?
Citera
2026-04-18, 11:36
Avstängd
Jag har många gånger sett kvinnor skriva att män måste förstå att allt i livet inte handlar om sex.
Jag tycker däremot att det mesta i livet handlar om sex.
Jag har sett vad kvinnor säger när dom själv inte får sex.

Kvinnor som får sex tar det för givet och det skulle låta annorlunda om de inte haft sex på 20 år. Nu pratar jag om kvinnor som gillar sex alltså, som vill ha sex.

Du som har sex, tror du att du skulle tycka att livet kändes mindre roligt om du inte haft sex på 15-20 år?
Citera
2026-04-18, 11:44
Medlem
Enok-Kukssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag har många gånger sett kvinnor skriva att män måste förstå att allt i livet inte handlar om sex.
Jag tycker däremot att det mesta i livet handlar om sex.
Jag har sett vad kvinnor säger när dom själv inte får sex.

Kvinnor som får sex tar det för givet och det skulle låta annorlunda om de inte haft sex på 20 år. Nu pratar jag om kvinnor som gillar sex alltså, som vill ha sex.

Du som har sex, tror du att du skulle tycka att livet kändes mindre roligt om du inte haft sex på 15-20 år?

Definitivt, 15-20 år utan kärlek och ömhet kan knäcka den bästa!
Citera
2026-04-18, 11:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enok-Kuksson
Definitivt, 15-20 år utan kärlek och ömhet kan knäcka den bästa!

Jag tror också det. Man kanske t o m blir lite ledsen och tycker synd om sig själv. Kanske tänker att man trodde livet skulle vara roligare än såhär.
Citera
2026-04-18, 11:48
Medlem
Enok-Kukssons avatar
Ja, självömkan är ett gift i klass med bitterhet.
Båda uppkommer vid avsaknad av kärlek.
Citera
2026-04-24, 06:31
Avstängd
Ronny-Ruskendruhls avatar
Jag har haft sex med både män och kvinnor, det var väl kul så länge det pågick, mest blir det att onanera det är skönt på egenhand.
Citera
2026-04-25, 21:34
Medlem
Jag är en sådan som aldrig har sex. Nu på senare tid har jag börjat fundera på om det inte är lika bra ändå? Tjejer verkar ha så många krav på hur man ska vara utrustad och att man ska vara erfaren och bra i sängen.

Kanske lika bra att slippa pressen.
Citera
2026-04-26, 00:25
Medlem
Jag har nog inte haft det på typ 10 år och jag klarar mig ändå xD
Citera
2026-04-26, 09:11
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazter
Jag har nog inte haft det på typ 10 år och jag klarar mig ändå xD

Tio år är lång tid. Har du förändrats något på dessa år utan sex? Vet folk i din närhet om tio års torka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in