2004-07-27, 15:27
Medlem
nebutsdutss avatar
Fick ett kåtrus idag när jag stötte på en gammal flamma
Nåväl sa inget om att träffas igen.
Ligger lågt.
Citera
2004-07-30, 18:19
Medlem
prizzes avatar
Det är nog bäst att förtydliga att jag viss skaffar mig sex då och då. Jag håller med om att man måste ha sex lite då och då för att inte åka ur marknaden. Det är inte speciellt svårt att skaffa sig något om man vill. Bara man håller sig någorlunda nykter. Tyvärr har jag perioder då jag inte är ett dugg intresserad av att ragga. Lyckligtvis går detta över.
Citera
2004-07-30, 18:29
Medlem
safts avatar
hahaha, patetisk tråd eller.

//Saft
Citera
2004-07-30, 21:39
Medlem
nebutsdutss avatar
Inget sex alls...inte ens lökdragande...har ingen lust heller
Citera
2004-07-31, 13:34
Medlem
cbwhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
hahaha, patetisk tråd eller.

//Saft
Varför?
Citera
2004-08-06, 14:38
Medlem
Jag har inte haft sex på många år nu. Ej heller med mig själv.
Tillfällen har verkligen inte saknats, män försöker ragga på mig hela tiden. Men lusten fattas mig. Sex ska kännas, utan lust avstår jag.

//Angel
Citera
2004-08-06, 14:44
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Tillfällen har verkligen inte saknats, män försöker ragga på mig hela tiden. Men lusten fattas mig. Sex ska kännas, utan lust avstår jag.

//Angel

Låter lite stört... inet för att jag nu har sex bortskämt ofta men det brukar iaf bli en per år...
Citera
2004-08-06, 14:47
Medlem
mrbonkerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingBongo
invcel76: Håller med dig... Att ens jämföra det med behov som mat och sömn, det tycker jag är helt jävla sjukt... Dom försöker säkert hitta en orsak till att dom i sin ungdom satte på allt med hål i... Nä, såna där forskare kommer antagligen aldrig att bli seriöst bemötta...

Jag har i varje fall haft sex... Helvetes jävla bra sex också... Och det är faktiskt jävligt fint, men som sagt, det kommer låååångt ner på min lista... Det finns viktigare saker att koncentrera sig på, som typ om man ska skita nu eller sen, hahaha...

jag måste också hålla med om att sex inte är ett behov som mat och sömn, men det är trots allt en stor del av livet för väldigt många. mycket av de beslut vi tar, medvetet eller undermedvetet kan nog knytas till sex. så skiljer det förstås väldigt mycket från person till person hur mycket sex man behöver. sexmissbrukare är väl ett sådant exempel, när behovet av sex ligger väldigt högt (för högt) på prioritetslistan.

själv skulle jag nog kunna avsäga mig min sexualitet, det leder sällan till några stora fördelar, snarare tvärt om.
Citera
2004-08-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Låter lite stört... inet för att jag nu har sex bortskämt ofta men det brukar iaf bli en per år...

Stört? hur menar du?
Citera
2004-08-06, 18:57
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa

//Angel

Så där känner jag med.
Citera
2004-08-07, 06:52
Medlem
.....
Citera
2004-08-07, 13:14
Medlem
Dawnriders avatar
Jag tror faktiskt att en stor del med hela grejen är hur många personer man exponeras socialt för på en regelbunden basis, sitter man ensam hemma är det aldrig nån som blir kär i en och vise versa (ok, vi kan kalla det 'attraherad' om ni vill).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in