Citat:
Ursprungligen postat av KingBongo
invcel76: Håller med dig... Att ens jämföra det med behov som mat och sömn, det tycker jag är helt jävla sjukt... Dom försöker säkert hitta en orsak till att dom i sin ungdom satte på allt med hål i... Nä, såna där forskare kommer antagligen aldrig att bli seriöst bemötta...
Jag har i varje fall haft sex... Helvetes jävla bra sex också... Och det är faktiskt jävligt fint, men som sagt, det kommer låååångt ner på min lista... Det finns viktigare saker att koncentrera sig på, som typ om man ska skita nu eller sen, hahaha...
jag måste också hålla med om att sex inte är ett behov som mat och sömn, men det är trots allt en stor del av livet för väldigt många. mycket av de beslut vi tar, medvetet eller undermedvetet kan nog knytas till sex. så skiljer det förstås väldigt mycket från person till person hur mycket sex man behöver. sexmissbrukare är väl ett sådant exempel, när behovet av sex ligger väldigt högt (för högt) på prioritetslistan.
själv skulle jag nog kunna avsäga mig min sexualitet, det leder sällan till några stora fördelar, snarare tvärt om.