2026-04-26, 09:12
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag är en sådan som aldrig har sex. Nu på senare tid har jag börjat fundera på om det inte är lika bra ändå? Tjejer verkar ha så många krav på hur man ska vara utrustad och att man ska vara erfaren och bra i sängen.

Kanske lika bra att slippa pressen.

Intressant. Utsätter du dig för situationer där du träffar tjejer eller killar? Hur ser suget ut efter sex?
Ja att skippa pressen är bra. Då slipper man ha ångest för att det ska bli totalt kaos vid sex.
Citera
2026-04-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant. Utsätter du dig för situationer där du träffar tjejer eller killar? Hur ser suget ut efter sex?
Ja det gör jag, även om det inte är lika ofta som när man var i 20-års åldern. Jag skulle väldigt gärna vilja ha sex men det blir ju aldrig någon tyvärr. Med åren så har ju lusten börjat avta som tur är så den sexuella frustrationen är betydligt mindre. Men önskan efter närhet är fortfarande stor.
Citera
2026-04-27, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag är en sådan som aldrig har sex. Nu på senare tid har jag börjat fundera på om det inte är lika bra ändå? Tjejer verkar ha så många krav på hur man ska vara utrustad och att man ska vara erfaren och bra i sängen.

Kanske lika bra att slippa pressen.

Tjejer är olika. Inte alla vill ha största porrkuken.
Och visst finns det tjejer som vill ha det som i 50 Shades, men inte alla.
Bra i sängen kan man vara med rätt tjej. Om hon tänder på dig så behöver du inte vara perfekt.
Angelika kanske vill ha hårda tag, sexgunga och piskor och annat kul.
Anna kanske gillar det mjukare, och hennes favoritlåt är Slow Ride.

Och om man inte begränsar det till att bara träffa kvinnor så ökar möjligheterna till sexuella äventyr
Senast redigerad av scaryfoot 2026-04-27 kl. 15:36.
Citera
2026-04-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Tio år är lång tid. Har du förändrats något på dessa år utan sex? Vet folk i din närhet om tio års torka?

Nej jag har inte förändrats, tar det som det kommer. Har en stabil och avslappnad tillvaro vill jag tro. Det är inte så att folk ställer frågan men det har väl hänt att det nämnts men inga höjda ögonbryn direkt.
Citera
2026-04-29, 17:24
Medlem
dirtysouths avatar
För mig brukar det gå som mest 2 dagar ibland utan sex, känner mig vid det laget ensam och lite desperat så då kan det bli att jag drar iväg några medelande till andrahandssorteringen... har dock lärt mig med åren att respektera mer mig själv och välja bort alla medelmåttor som vill träffas för ett gök och det är jag stolt över
Har även haft år utan sex när jag varit inlåst men den tiden ska aldrig upplevas igen hehe
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in