2004-07-26, 04:22
Medlem
the Beasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Inget för mig än... För jag håller mig! Är nämligen kristen och religiös...

Även om jag haft chansen stod jag emot!

Och hur stämmer detta överens med vilka forum du håller till i för det mesta?

Religiös kristen som porrsurfar, kunde nästan tro att du var katolskpräst, eventuellt även amerikan?
Citera
2004-07-26, 04:59
Medlem
TheMPGs avatar
Har inte haft sex på typ 2 månader eller nåt, men senare idag, då jävlar smäller det.

Hade typ 3 KK's nu i våras, men av nån anledning så har det inte blivit nåt, tror dom har tröttnat på mig faktiskt (ringde aldrig förutom när jag var kåt) så det första K'et i KK kanman ju typ plocka bort, jaja jag e ett svin.

Ett förhållande är nog mer lockande än bara knull.. Ska dunka på en ful brud i dag som e kär i mig, endast för att hon är skön i sängen och för att jag inte har fått nåt annat på ett tag..
Citera
2004-07-26, 06:29
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
För mycket besvär före, för mycket besvär efter och en jävla massa jobb däremellan. Nej, det är inte värt det. Kanske sen nån gång.
Hehe, jag som trodde du står på balkongen och spanar efter nå'n brud, du verkar ganska förståndig.
Citera
2004-07-26, 09:02
Medlem
gtk qts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beff
Ha, ha, skönt kommentar

Ja just ja, tänkte faktiskt inte på att det är ganska uppenbart att man vill
ha sex med nån man tycker om.

Vad jag menar är att jag ibland backar på halvtjaskiga krogragg.
Men å andra sidan, om krogragget är det minsta halvskapligt så är jag inte så sjåpig.
Det ultimata vore att ha sex med någon som jag verkligen tycker om och
skulle bli glad att vakna med.
Citera
2004-07-26, 09:09
Medlem
Säkre Sammys avatar
Lathet

En baksida av min lathet är att jag inte orkar ragga, brukar dock ha turen att nån kvinna ragagr upp mig ibland men det händer inte så ofta som man kan önska

Kanske skall börja anstränga mig för jag vet en väldigt porrig tjej som är lite intresserad (verkar det som iaf)
Citera
2004-07-26, 10:49
Medlem
cbwhores avatar
Jag har inte sex. Sex utan känslor ger mig inget och för tillfället känner jag inget för någon
Citera
2004-07-26, 11:51
Medlem
Balkongståarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Hehe, jag som trodde du står på balkongen och spanar efter nå'n brud, du verkar ganska förståndig.

Dessutom ståndaktig i min vägran. Kanske har jag satt ribban för högt?
Citera
2004-07-26, 13:09
Medlem
unikums avatar
Jag har inte knullat på 3-4 dagar. Egen vilja. Jag har inte känt för det.
Citera
2004-07-26, 14:17
Medlem
Jag har inget sex heller... Men jag skulle vilja ha... Men att vara på jakt efter att knulla är inget som jag prioriterar mest ändå, även om jag är kanske en av jordens tre kåtaste personer, hahaha...

Jag tycker det ska vara en moralisk sida i det hela också, dvs inga tillfälliga förbindelser, bara sex med nån man tycker jääääävligt mycket om...

Jag är inte som alla andra, hahaha... Jag kan garantera att folk som är lika kåta och singel som jag, är på krogen mest varenda helg och söker knull...

Det finns annat jag prioriterar högre i livet...
Citera
2004-07-26, 14:36
Medlem
prizzes avatar
Själv har jag inte sex så ofta. Detta av flera anledningar. Jag har lite svårt att släppa någon in på livet. Därför har jag sällan förhållanden. Har jag detta brukar jag göra slut efter max sex månader. Jag är inte riktigt till freds med mig själv. Därför vill jag inte binda mig. Då jag har tänkt att fly landet kan man ju inte räkna med att den brud man råkar ha vill flytta med. Då känns det väldigt taskigt att ta upp hennes tid när det antagligen inte kommer kunna bli något beständigt.
Citera
2004-07-26, 14:43
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prizze
Själv har jag inte sex så ofta. Detta av flera anledningar. Jag har lite svårt att släppa någon in på livet. Därför har jag sällan förhållanden. Har jag detta brukar jag göra slut efter max sex månader. Jag är inte riktigt till freds med mig själv. Därför vill jag inte binda mig. Då jag har tänkt att fly landet kan man ju inte räkna med att den brud man råkar ha vill flytta med. Då känns det väldigt taskigt att ta upp hennes tid när det antagligen inte kommer kunna bli något beständigt.

sund inställning då tycker jag.
själv HAR jag möjlighet till sex med en underbar tjej som både är vacker o sexig, men har avståt just för att kännslor saknas för min del .
kul att se så många grabbar med längtan och tankar om kärlek förknippade till sin sexuallitet, jag tror det är mycket vanligare än vad som normalt kommer fram.
Citera
2004-07-26, 14:59
Medlem
prizze: Du är som jag, hahaha... Har också jäääävligt svårt att släppa nån in på livet numera... Det har hänt fasansfulla saker i mitt liv och jag har nu upptäckt att öppnar man sig för mycket, då finns det risk att det slår tillbaka hårt, mycket och länge... Så nu för tiden säger jag inte nånting åt någon längre, jag är ungefär som musslorna i havet, hahaha... Och ska det förbli... Begår inte samma misstag en gång till...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in