2004-07-26, 15:01
Medlem
nebutsduts: Håller med dig... Men det är klart att i sådana här forum så är nog sådana sjyssta killar (som jag, hehehe) i minoritet... Det hör som till sakens natur...
Citera
2004-07-26, 16:42
Medlem
.
Citera
2004-07-26, 16:43
Medlem
Har knappt haft sex, förutom ett par mer eller mindre misslyckade försök, på över två år. Antar att det berott att jag inte haft några känslor för tjejerna. Sedan har även jag problem med att släppa någon in på livet. Har mycket svårt för att lita på folk. Sen skulle jag aldrig få för mig att försöka ragga. Skulle bara kännas patetiskt.
Jag vill ibland, men det finns absolut ingen jag vill ha sex med. Bara att försöka hålla de känslorna i schack när de väl dyker upp. Försöker intala mig själv att det är värdelöst med sex osv, och det funkar för det mesta bra.
Kanske för bra t o m. Vissa gånger är blotta tanken på att ha sex nog för att jag ska känna mig lite illa till mods. Det bästa är att låta bli att tänka på det överhuvudtaget. Ägna sig åt viktigare saker.
Citera
2004-07-26, 16:58
Medlem
Stinkor: En till som är som jag, hahaha... Jag har också mycket svårt att lita på någon... Det enda jag tänker hela tiden är att den personen säkert försöker utnyttja mig på något sätt, eller bara låtsas för att stilla sitt eget ego, eller nåt... För att sen hugga en i ryggen när det passar...

Värt att notera är att jag inte alltid varit sån, inte så extremt i varje fall... Livet lär som sagt... Livet kan vara grymt...

Jag har heller aldrig raggat... Det känns som att det är under min nivå på något sätt... Sen är jag väldigt blyg... Tjejer som jag är intresserad av (känslomässigt) vågar jag knappt titta på ens, och dom andra skiter jag blankt i... Jag har faktiskt gjort ett försök att ta kontakt med en tjej jag var jätteintresserad av... Det gick åt skogen, och jag blev jätteledsen och deprimerad... Jag kommer aldrig mer att ta kontakt med någon tjej, det är inte värt smärtan... Men inte nog med det, efter det har jag blivit trakasserad enormt av samma tjej, hon utnyttjade väl situationen för att se att nån är intresserad av henne... Och om man dessutom är ledsen så visar det ju bara att det funkar ännu bättre... Det måste väl kännas bra för vissa människor antar jag, även om jag inte förstår hur...

Lyd mitt råd: Öppna er ALDRIG för NÅN... När det gäller tjejer ex. så kan det stå en dyrt...

När jag är sugen på att ha sex, då runkar jag, hahaha...
Citera
2004-07-26, 22:13
Medlem
BassInYoFaces avatar
Känner igen mig i mångas inlägg här... är inte den heller den som öppnar mig i första taget. Kan hända att man kan bli intresserad av någon då och då, men känner sällan (eller aldrig) att det är värt att släppa någon inpå livet för, speciellt då många tjejer spelar spel, trots att dom ofta från början visar intresse, spelar svårflörtade. Det får mig att tappa både ork och intresse till skillnad från många andra killar som verkar gå igång på just detta. Sedan så har jag väl inte tid heller för den delen...
Citera
2004-07-26, 22:27
Medlem
BassInYoFace: Kan bara hålla med... Jag har inte trott på den där tesen tidigare att tjejer kan låtsas visa intresse bara för skojs skull, för att sedan hugga en i ryggen när man själv visar intresse... Jag ville helt enkelt inte tro på det... Men det är då nånting jag tror på nu för tiden, eftersom jag själv varit med om det... Alldeles för länge... Inte kul alls på en skala...

Varför dom gör så, det är en gåta... Om dom bara gör sånt för att alla tjejer innerst inne är elaka (vilket jag tror stenhårt på), eller för att dom vill veta att nån uppskattar dom... I vilket fall som helst så är det skrämmande, och jag tänker aldrig mer utsätta mig för deras spel, hur intresserad nån tjej än verkar... Det är ett som är klart... Det är helt enkelt inte värt det...
Citera
2004-07-26, 22:42
Medlem
BassInYoFaces avatar
Tror helt enkelt att många tjejer gillar att ha kontroll, att jagas helt enkelt. Det ger dem makt och bekräftelse på att killar nästan gör vad som helst för dem, och sedan, att de har makten att avsnäsa en närhelst de känner för det tror jag många tjejer gillar... jag är inte den jagande typen, vilket har gjort många tjejer ganska snopna när de väl insett detta. Rätt kul faktiskt!
Citera
2004-07-26, 22:50
Medlem
Wolverine616s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingBongo
BassInYoFace: Kan bara hålla med... Jag har inte trott på den där tesen tidigare att tjejer kan låtsas visa intresse bara för skojs skull, för att sedan hugga en i ryggen när man själv visar intresse... Jag ville helt enkelt inte tro på det... Men det är då nånting jag tror på nu för tiden, eftersom jag själv varit med om det... Alldeles för länge... Inte kul alls på en skala...

Varför dom gör så, det är en gåta... Om dom bara gör sånt för att alla tjejer innerst inne är elaka (vilket jag tror stenhårt på), eller för att dom vill veta att nån uppskattar dom... I vilket fall som helst så är det skrämmande, och jag tänker aldrig mer utsätta mig för deras spel, hur intresserad nån tjej än verkar... Det är ett som är klart... Det är helt enkelt inte värt det...

Men vafan det är ju bara knulla vi snackar, inte långvariga förhållanden. I värsta fall dra över nåt as från krogen bara. Om inte annat stärker det självkänslan en aning och gör det enklare att få napp sen..
Kan lova att du inte mår bättre av å va en bitter oskuld resten av livet.
Oskuld blir man även om man inte knullat på 2 år.

Antingen sänker du ribban (då får ALLA napp) eller så går du ut och träffar tjejer på mer sociala sätt än krogen (fyllesocial ger jag inte mycket för). Ett tips skulle kunna va å köpa hund och gå valpkurs. Eller ta ridlektioner (på häst). Hästbrudar e heta och dom gillar killar som rider (på häst).
Eller så skaffar du ett jobb där de e massor av brudar.
Eller!! flytta till en universitets/högskole stad. Där finns de massor me überkåta studentskor.

Fungerar inget så dra till danmark och köp en hora.
Knulla är viktigt.. Ungefär som att äta. Och du vill väll inte svälta?
Citera
2004-07-26, 22:54
Medlem
BassInYoFace: Jo, håller med dig, hahaha...

För mig är det faktiskt en hel del tjejer som har visat intresse genom tiderna, men endast några få enstaka har tagit kontakt med mig, på krogen eller på annat sätt...

Det är prick två som har tagit kontakt med mig via telefon, och dom har jag sedan blivit tillsammans med... Dom har väl upptäckt att jag varit extremt intresserad av dom med, så att dom har vågat ringa...

De flesta visar intresse endast på krogen, du vet så där som tjejer gör, för att sedan byta objekt... Man förstår ganska så klart vad dom är ute efter, hahaha... Men vissa har faktiskt varit riktigt ihärdiga, men tyvärr så har intresset för dom från min sida varit ganska litet... Tyvärr, för vissa har varit riktigt trevliga, men gnistan har saknats... Så då dör det bara ut...

Vet inte om det finns tjejer som verkligen varit intresserade, men inte har hört av sig. Synd för dom i så fall, dom vet inte vad dom går miste om, hahaha...

Har som sagt bara tagit kontakt med en enda tjej hittills... Första, sista och enda tjejen... Garanterat... Man lär av sina misstag...
Citera
2004-07-26, 23:07
Medlem
Wolverine616: Du har inte så dumma förslag du, hahaha... Ska fundera på saken...

Jag hade antagligen för länge sedan slutat vara bitter, men som jag skrivit innan så har jag en riktigt brutalt elak tjej som håller på och pinar mig... Och fan vet varför... Den som kan förklara det åt mig får en varmkorv...
Citera
2004-07-26, 23:26
Medlem
invcel76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine616
Knulla är viktigt.. Ungefär som att äta. Och du vill väll inte svälta?

Jag inser att du fäller denna kommentar på ett skämtsamt sätt, men jag har läst seriösa forskare som i princip instämmer, dvs. rankar sex högt bland de basala mänskliga behoven (mat, sömn etc.). Befängt!
Nej, sex är mer som en lyxvara. Jag VILL verkligen köra en Lamborghini eller Ferrari, det hade säkert varit en fantastisk upplevelse, men som det ser ut nu så kommar jag nog aldrig att få den chansen. Samma sak med sex, visst vore det häftigt att få prova på, men nu verkar det inte bli så, och då är det bara att leva vidare ändå.
Citera
2004-07-26, 23:35
Medlem
invcel76: Håller med dig... Att ens jämföra det med behov som mat och sömn, det tycker jag är helt jävla sjukt... Dom försöker säkert hitta en orsak till att dom i sin ungdom satte på allt med hål i... Nä, såna där forskare kommer antagligen aldrig att bli seriöst bemötta...

Jag har i varje fall haft sex... Helvetes jävla bra sex också... Och det är faktiskt jävligt fint, men som sagt, det kommer låååångt ner på min lista... Det finns viktigare saker att koncentrera sig på, som typ om man ska skita nu eller sen, hahaha...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in