Citat:
Ursprungligen postat av KingBongo
BassInYoFace: Kan bara hålla med... Jag har inte trott på den där tesen tidigare att tjejer kan låtsas visa intresse bara för skojs skull, för att sedan hugga en i ryggen när man själv visar intresse... Jag ville helt enkelt inte tro på det... Men det är då nånting jag tror på nu för tiden, eftersom jag själv varit med om det... Alldeles för länge... Inte kul alls på en skala...
Varför dom gör så, det är en gåta... Om dom bara gör sånt för att alla tjejer innerst inne är elaka (vilket jag tror stenhårt på), eller för att dom vill veta att nån uppskattar dom... I vilket fall som helst så är det skrämmande, och jag tänker aldrig mer utsätta mig för deras spel, hur intresserad nån tjej än verkar... Det är ett som är klart... Det är helt enkelt inte värt det...
Men vafan det är ju bara knulla vi snackar, inte långvariga förhållanden. I värsta fall dra över nåt as från krogen bara. Om inte annat stärker det självkänslan en aning och gör det enklare att få napp sen..
Kan lova att du inte mår bättre av å va en bitter oskuld resten av livet.
Oskuld blir man även om man inte knullat på 2 år.
Antingen sänker du
ribban (då får ALLA napp) eller så går du ut och träffar tjejer på mer sociala sätt än krogen (fyllesocial ger jag inte mycket för). Ett tips skulle kunna va å köpa hund och gå valpkurs. Eller ta ridlektioner (på häst). Hästbrudar e heta och dom gillar killar som rider (på häst).
Eller så skaffar du ett jobb där de e massor av brudar.
Eller!! flytta till en universitets/högskole stad. Där finns de massor me überkåta studentskor.
Fungerar inget så dra till danmark och köp en hora.
Knulla är viktigt.. Ungefär som att äta. Och du vill väll inte svälta?