2010-12-19, 18:56
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunge
mats har alltid varit lite annorlunda.. men det gick "utför" på 80-talet.. han lever och mår väl sådär. han lufsar mycket riktigt runt i stan, mest kungsholmen.

Då har man kanske sett gode Mats lufsandes omkring...
Lufsar är som björnar
Så jag ska hålla ett extra öga öppet när våren kommer.
Citera
2010-12-20, 01:18
Medlem
Jag vill minnas att han fick hjärnblödning av någon sort.
Citera
2010-12-20, 20:14
Medlem
Finns det någon bild på den gode Mats Olin hur han ser ut idag? Gick rykten att han var homosexuell med någon som vet något om hans sexuella läggning? för om man tar en titt på dom bilderna från 60-talet kan jag tycka mig se vissa femina drag.
Citera
2010-12-21, 08:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
I mittten på 80-talet var jag hemma hos pappa Stig, då gift med den betydligt yngre Helena Kallenbäck som väl var i Mats ålder. Stig var gammal då och att han fick den unga vackra Helena var nog bara för att han var ett bra namn för Helena att få fart på sin karriär. Om inte minnet sviker så höll Mats distans till familjen då.
Citera
2010-12-21, 21:10
Medlem
spunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
Jag vill minnas att han fick hjärnblödning av någon sort.

inte han, hans yngre bror.

Citat:
Ursprungligen postat av peterigbg
Finns det någon bild på den gode Mats Olin hur han ser ut idag? Gick rykten att han var homosexuell med någon som vet något om hans sexuella läggning? för om man tar en titt på dom bilderna från 60-talet kan jag tycka mig se vissa femina drag.

han var väldigt feminin som ung, och är nog gay..inte helt säker men till 98% iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
I mittten på 80-talet var jag hemma hos pappa Stig, då gift med den betydligt yngre Helena Kallenbäck som väl var i Mats ålder. Stig var gammal då och att han fick den unga vackra Helena var nog bara för att han var ett bra namn för Helena att få fart på sin karriär. Om inte minnet sviker så höll Mats distans till familjen då.

inte Mats som höll distans, det var resten av fam..
Citera
2010-12-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunge
inte Mats som höll distans, det var resten av fam..
Varför det?
Citera
2010-12-22, 06:14
Medlem
spunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Varför det?

för hans lite "udda" personlighet, för att han antagligen var gay, och pga den yngsta sonens död tror jag.
Citera
2010-12-22, 10:57
Medlem
Min brors kusins avatar
Undrar om inte Stig Olin hade haft en hjärnblödning, har för mej det var nått med hans ena hand, att han inte kunde röra den.
Citera
2010-12-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Undrar om inte Stig Olin hade haft en hjärnblödning, har för mej det var nått med hans ena hand, att han inte kunde röra den.
Och därför skulle han ha frusit ut Mats pga av detta, eller hur tänker du då? Undrar bara hur det knyter an till Mats Olin.
Citera
2010-12-22, 12:00
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Var det inte Mats Olin som sjöng om "Jag tror på sommaren" när farmor var ung?
Citera
2010-12-22, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Var det inte Mats Olin som sjöng om "Jag tror på sommaren" när farmor var ung?
Läs ursprungsinlägget!

Låten skrevs för övrigt av hans far, Stig Olin.
Citera
2010-12-22, 13:48
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Och därför skulle han ha frusit ut Mats pga av detta, eller hur tänker du då? Undrar bara hur det knyter an till Mats Olin.

Tänkte närmast på att det nämndes att Mats O skulle fått en hjärnblödning, kanske en sammanblandning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in