• 1
  • 2
2010-12-18, 19:14
Medlem
dryslians avatar
som de står i rubriken va kan man göra om man är så jävla deprimerad över sin längd kan säga att jag kanske är runt 1,67 nått liknande.

har läst runt lite folk som säger de går inte o fixxa nu när man väl är 18 ,
men vill se om man kan få några allvarliga lösningar på detta ja vill bli runt 177cm ungefär

ge gärna förslag på vad som helst som kan funka saker som har o göra med från ta medicin till att operara sig vafan som helst orkar inte mer med den skiten att man går runt o med ett jävla depp vartenda dag.

tackar
Citera
2010-12-18, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
som de står i rubriken va kan man göra om man är så jävla deprimerad över sin längd kan säga att jag kanske är runt 1,67 nått liknande.

har läst runt lite folk som säger de går inte o fixxa nu när man väl är 18 ,
men vill se om man kan få några allvarliga lösningar på detta ja vill bli runt 177cm ungefär

ge gärna förslag på vad som helst som kan funka saker som har o göra med från ta medicin till att operara sig vafan som helst orkar inte mer med den skiten att man går runt o med ett jävla depp vartenda dag.

tackar
Du kan alltid gå till närmaste vårldcentral/privatläkare och kolla vad dom säger?
Citera
2010-12-18, 19:19
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalism
Du kan alltid gå till närmaste vårldcentral/privatläkare och kolla vad dom säger?

tackar för tipset men det har jag redan gjort för länge sen jag förklarade till dem att jag är deppig som fan o de skapar problem i mitt liv men allt han hade o säga va att du är inte kort nog för att vi ska ge dig hormonssprutor blabla du borde vara nöjd med din längd. fans ju inget ja kunde säga han fattar nog inte att vara 167-168 som kille är kort .
Citera
2010-12-18, 19:24
Medlem
Gameboy92s avatar
Jag är själv 169 cm, och håller med om att det är skitjobbigt Men vad kan man göra egentligen? Den enda operation jag hört talas om verkar sjukt plågsam, och kan ha jobbiga efterföljder. Jag hade varit jävligt glad om jag bara kunde bli runt 175, på något sätt.
Citera
2010-12-18, 19:24
Medlem
Jag själv är exakt 177cm över havet om jag då står på havet vilket inte går, så därför måste jag stå på fastland där havsnivån och fastlandet ligger i våg - alltså +/- noll.

att vara 167cm lång som man är ju faktiskt rätt så kort, men det betyder inte per automatik att de skulle medföra ett problem.

jag skulle själv tycka att de skulle vara skönt att slippa stå och kolla ner på alla tjejer som man pratar med, man vill ju se dom i ögonen.
Citera
2010-12-18, 19:26
Bannlyst
Du kommer inte kunna bli längre tyvärr.

Nu har du två val, gå vidare i livet och acceptera din längd eller sitt hemma och tyck synd om dig själv.

Eller ja, du kan bli typ 10cm längre om du går på en jobbig växtmetod som innebär att man kapar av en millimeter av ditt ben och låter det växa ihop, kapa en till millimeter osv. Denna metod är på gränsen till att vara förbjuden p.g.a smärtan.

Efter 2 år eller så är du 10+cm längre men det finns konsekvenser om du har otur.
Citera
2010-12-18, 19:28
Bannlyst
Ska man vara glad om man är 194?
Citera
2010-12-18, 19:32
Medlem
Gameboy92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frigo
Jag själv är exakt 177cm över havet om jag då står på havet vilket inte går, så därför måste jag stå på fastland där havsnivån och fastlandet ligger i våg - alltså +/- noll.

att vara 167cm lång som man är ju faktiskt rätt så kort, men det betyder inte per automatik att de skulle medföra ett problem.

jag skulle själv tycka att de skulle vara skönt att slippa stå och kolla ner på alla tjejer som man pratar med, man vill ju se dom i ögonen.

Inte för att vara taskig eller så men normallånga personer fattar inte riktigt vad det är som är så jobbigt med att vara kort. När man hör saker som "det är väl skönt att slippa slå i huvudet i taket" önskar man att de kunde förstå lite mer av vad det innebär att vara under medellängd. Men nu har jag gnällt färdigt, finns mycket värre saker i världen.
Citera
2010-12-18, 19:32
Bannlyst
Al Pacino 168 cm

Dustin Hoffman 166 cm

Tom Cruise 169 cm
Citera
2010-12-18, 19:33
Bannlyst
Adolf Hitler var runt 170cm och han hade kunnat ta över världen om han inte blev galen.
Citera
2010-12-18, 19:34
Medlem
Gameboy92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migrationsverket
Ska man vara glad om man är 194?

Du ska vara jävligt tacksam din långa jävel
Citera
2010-12-18, 19:34
Medlem
RoaldDahls avatar
Lustigt. Jag har två kompisar som är 1.50.

Det finns operationer att förlänga ben på.
De gjordes på tv till en som var 1.14.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in