Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-19, 16:42
  #13
Medlem
jag har alltid varit en GTA kille! så mitt val i kylan är självklart gta!
Citera
2010-12-19, 16:46
  #14
Medlem
Nihennas avatar
Vill du ha ett spel som är spelvärldens motsvarighet till konstens Mona-Lisa med mycket tanke bakom spelet och väldigt redig atmosfär? MGS4, glömmer aldrig delen i den europeiska staden, mumma.

Vill du ha ett skoj spel som man kan plocka upp även om man klarat av kampanjen och bara leka runt? GTA4
Citera
2010-12-19, 16:48
  #15
Medlem
Metal Gear Solid 4! Ett spel som jag har slängt sjukt många timmar på online. (: Singel är dock inte allt för långt om man skippar filmerna, tror jag smög igenom hela spelet på svåraste svårighetsgraden på endast 5-8h men filmerna är riktigt välgjorda.

EDIT: Många av filmerna är också långa så ha chips redo. (;

Kan dock vara riktigt svårt att hänga med i handlingen om man inte har spelat föregångarna.

EDIT2: Såg nu att du redan var ett fan av MGS så vad väntar du på?
__________________
Senast redigerad av kr0owe 2010-12-19 kl. 17:27.
Citera
2010-12-19, 16:51
  #16
Medlem
REALINs avatar
Tycker du ska köpa GTA 4 Complete Edition! DÄR har du många timmar du kan mysa under julen med. Bra story också, ganska komiskt också.
Citera
2010-12-19, 17:10
  #17
Medlem
Idiotpods avatar
MGS4

Otroligt välskriven story, skön grafik och otroligt välgjorda filmer. Riktigt känslosamma scener, speciellt slutet. Damn alltså!

Dock så borde nästan multiplayern sålts för sig för typ 450kr nypris. Det är riktigt trevligt!


Spelet får 5 av 5 FB-dasar, det är kvalitet rakt igenom, ett fulländat spel och jag har absolut ingenting dåligt att säga om det.

Eftersom att du spelat de tidigare MGS-spelen, så kommer du garanterat att uppskatta MGS4.
Jag har spelat alla mgs, 4an ligger mig varmt om hjärtat.


GTA IV får 3/5, det är väl ok..
Citera
2010-12-19, 20:36
  #18
Medlem
crillecrilles avatar
GTA 4 alla dagar i veckan. Fler timmar(jag har spelat 200 timmar enligt Steam), bättre spel generellt. Jag fastnade inte alls för MGS4 och har spelat alla tidigare MGS-spel.
Citera
2010-12-19, 20:47
  #19
Medlem
kaxerus avatar
Akta dig för GTA IV, fantastiskt tråkigt spel, och då ska det sägas att jag spelat flera tusen timmar av tidigare spel i serien.
Har inte spelat mgs4, men jag kan säga dig att jag tycker det är vettigare och roligare att sitta och spela flashspel i 10 timmar än vad det är att spela gta iv.
Citera
2010-12-19, 21:12
  #20
Medlem
Ja!s avatar
MGS 4 om du har spelat de gamla. GTA IV tycker jag suger balle till PS3, konsolen är för klen.
Citera
2010-12-21, 13:20
  #21
Medlem
löhks avatar
Har bestämt mig för GTA nu. En sista fråga: vad ska jag köpa, IV eller Liberty City Stories? Vilket spel är bäst? Längst? Vill lägga så lite pengar som möjligt så föreslå inte "Complete Edition" eller vad det heter. Tack!
Citera
2010-12-21, 15:46
  #22
Medlem
FrozenFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löhk
Har bestämt mig för GTA nu. En sista fråga: vad ska jag köpa, IV eller Liberty City Stories? Vilket spel är bäst? Längst? Vill lägga så lite pengar som möjligt så föreslå inte "Complete Edition" eller vad det heter. Tack!

IV får det bli då, eftersom dom andra är typ som 4:an fast ur en annan synvinkel.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback