Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-18, 15:58
  #1
Medlem
Denoms avatar
Hur mycket kan man ändra på sitt utseende genom att gå mjukt på det? (det ska gå att återställa någorlunda enkelt, alltså inga operationer eller liknande). Det lättaste är väl antagligen att ändra sin besöka en frisör, men vad finns det utöver det som ger märkbara skillnader i utseende?

Det jag kan komma att tänka på annars är:
Glasögon.
Ögonbryn.

Eller hur anser ni att man ska gå tillväga för att förändra sitt utseende lättast?
__________________
Senast redigerad av Denom 2010-12-18 kl. 16:01.
Citera
2010-12-18, 16:01
  #2
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Ny klädstil?
Citera
2010-12-18, 16:02
  #3
Medlem
PostWhores avatar
Jag tycker det är håret, för om du klipper dig som aldrig förr så blir du en ny person.
Fast ändra till finklädd, det är ju fett inne nu
Citera
2010-12-18, 16:07
  #4
Medlem
Jackal77s avatar
Är du en man eller kvinna?
Hur vill du se ut, hur ser din ideal kvinna/man ut?
Är du kort eller lång? Är du 'normalbygg' eller lite chubby?
Vilka är dina favoritfärger? Gillar du färger?
Hur gammal är du? Hur skulle du beskriva dig själv?

etc etc etc..
Citera
2010-12-18, 16:10
  #5
Medlem
senhackarens avatar
Få bort nästan allt jävla hår på kroppen, det är en överdrivet hårväxt jag har.

Hårfager, snömannen, varulven från balkan, och jag inte allt vad folk har kallat mig.

Jag sa att dom kunde pröjsa en laseroperation för mig, om dom störde sig på detta.

Men dom var inte så medgörliga någon av dessa torrfittor.
Citera
2010-12-18, 16:12
  #6
Medlem
elitsnubbens avatar
Man kan klippa sig, kanske spara ut skägg, sola sig, byta kläder, träna, bleka tänder. Det är några saker man kan göra rätt så lätt.
Citera
2010-12-18, 16:15
  #7
Medlem
Jafan89s avatar
Raka håret, dra på solglasögon, byta klädstil helt och hållet, börja prata med annan accent.
Citera
2010-12-18, 16:17
  #8
Medlem
senhackarens avatar
Träna upp mig mera, man tappar ju skit mycket, så fort man slutar med kampsporterna, jag ska börja träna igen, och denna gången blir ju jutsu kai, finns en skitbra klubb 5 mil ifrån, och mma som finns 4 km från mig. Lika Så thaiboxning. Det finns även en klubb där Aikido och judo kan tränas 5 minuter från mig, lika så en taekwondo klubb, fast jag tycker att taekwondo lär ut för lite självförsvar, jag har pratat med några som tränade taekwondo, och dom tyckte som jag, att det var värdelöst

Jag ska komma igång efter nyår...Sen så är jag i toppform igen efter några månaders intensiv träning.

Jag ska bli attletiskt byggd igen.
Citera
2010-12-18, 16:25
  #9
Medlem
Som det redan nämnts i tråden, träning, ny frisyr, ny klädstil, skägg eller mustasch/rakad sen kan man väl använda hudkrämer eller liknande för att få en finare och lenare hy, det kan bli rätt stora förändringar utav småsaker..
Citera
2010-12-18, 17:01
  #10
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Raka håret, dra på solglasögon, byta klädstil helt och hållet, börja prata med annan accent.


Annan accent...Jag har varit i Göteborg en hel del, , jag har bara 1½ timmas resa ner dit med tåget, så nu tycker nästan alla att jag pratar Göteborgska. Det tog några månader för mig, att faktiskt inse, att jag har en förbytt accent, inte illa från någon blandning av rikssvenska och Skaraborgska till Götets dialekt.

Helt otroligt....Jag ska ner i nästa vecka igen, måste ju hälsa på folket över dagen, ta nåra bira och sitta å snacka skit, och snacka skit om året som har varit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback