hej!
Skulle nn kunna sga mig hur dom menar med texten p Otherside?
Dom sjunger ju
How long how long
will I slide
Separate my side
I don't
Don't belive it's baaad.
allt r inte alltid vad det ser ut att vara
"I will free you first from burning thirst
That is born of a night of the bowl,
Like a sun 'twill rise through the inky skies
That so heavily hang o'er your souls.
At the first cool sip on your fevered lip
You determine to live through the day,
Life's again worth while as with a dawining smile
You imbibe your absinthe frapp."
har du prvat att lsa poesi ngon gng? I alla fall, om du gr det kommer du att mrka att den som skriver kanske klottrar ner var tionde tanke, resten lter han/hon vara osagt fr att lsaren sjlv sk f utrymme fr tolkningar. Jag skulle kunna tnka mig att RHCP gr samma sak.
Aprop videon s knns den mer Smashing Pumpkins n RHCP...
Nn som vet var man kan f tag p lten "soul to squeze" p cd. Jag har letat som fan p Cdon.com och ginza, och i deras olika album. Nn som har tips, please??
Lten finns p Soundtracket till Conheads som Padme sa eller p MrMusic No12 frn 1993
Ni vet vl att RHCP spelar i Globen den 29:e mars -03??
D kanske man fr chansen att hra Soul To Squeeze live och det vore inte fel,,jag ska iaf tjacka biljetter innan dom e slut*ler*
nr ska man kpa biljetten? jag mste obsalut g. enda krcglet r att jg inte frivilligt str och trngs med en massa mnniskor som hoppar och skriker. sitter hellre runt ett bord med ngra polare och drinkar och saftar
Biljetterna slpptes den 30/9 och det r den enda konserten som RHCP gr i Sverige s man kanske mste vara ute i god tid ....senast dom var hr var 1999 tror jag s det r lngt mellan varven
Biljetterna slpptes den 30/9 och det r den enda konserten som RHCP gr i Sverige s man kanske mste vara ute i god tid ....senast dom var hr var 1999 tror jag s det r lngt mellan varven
Jag har lyckats kpa tv idag mndagen 14/10. Nu finns det endast lite strplatser kvar p sittplats. St r slutslt!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!