2010-12-17, 13:00
Bannlyst
Hejsan.

Har haft en extern hårddisk ett tag nu som har suttit i ett utav usb-ingångarna baktill på datorn. Den har haft bokstaven (O hela tiden. Nu drog jag ut den för att koppla in min nya surfplatta istället. När jag var klar med det ja skulle göra satte jag tillbaka hårddisken i exakt samma hål den satt i tidigare, men nu har den fått namnet (N istället, vilket har resulterat i att mina nerladdningar i uTorrent inte kan fortsätta, eftersom dem är inställda på att ladda ner till "hårddisk :O"

Någon som vet vad jag kan göra åt saken? Antingen byta bokstav på hårddisken lätt, eller fixa problemed i uTorrent, vilket som funkar
Citera
2010-12-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gudfadern-

Någon som vet vad jag kan göra åt saken? Antingen byta bokstav på hårddisken lätt, eller fixa problemed i uTorrent, vilket som funkar

Jag hade ändrat nedladdnigsplatsen i uTorrent, mycket enklare och går snabbt.
Nästa gång kan du använda en annan port för din platta och vips är problemet borta.

Lycka till.
Citera
2010-12-17, 13:12
Medlem
kontrollpanelen -> administrationsverktyg -> datorhantering -> lagring -> diskhantering
Citera
2010-12-17, 13:12
Medlem
skramses avatar
Går att ändra vart du vill ha nerladdade filer under iställningar i Utorrent. Går troligtvis snabbare att klicka sig fram till än att skriva texten med frågan
Citera
2010-12-18, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Just_Ice
kontrollpanelen -> administrationsverktyg -> datorhantering -> lagring -> diskhantering

sen då? Hur får jag den att gå från (N -> (O
Citera
2010-12-18, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skramse
Går att ändra vart du vill ha nerladdade filer under iställningar i Utorrent. Går troligtvis snabbare att klicka sig fram till än att skriva texten med frågan

grejjen är den att jag inte ladda ner alla filer på samma ställe. ja visst går det att ändra så att ALLA filer hamnar på ett o samma ställe. Men jag måste guida varje fil för sig till sin rätta destination, eftersom nerladdningarna är upp i allt mellan 36-90%
Citera
2010-12-18, 01:08
Bannlyst
Never mind, löst de nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här