Citat:
Ursprungligen postat av SirNorbagge
Men det er jo ikke unikt for iTunes. Alle program går feil om man ikke vet man gjør. Likevel er iTunes et allround ganske mislikt program blant Windows-brukere.
Nå skrev du noe som eg kan inrømme med, at det gjelder de fleste programmer at mange som klager selv er grunn til problemen sine. Men det hørtes nesten ut som det kun hva iTunes....
Ja, iTunes er ikke like greit på Windows, det kan eg og inrømme. Men, alikevel så er det så at de aller fleste Windows iTunes-brukene og er fornøjde, men som vanleg så er det de missfornøjde som "hyler"høyest og derfor lager mer oppmerksamhet.
Eg kjørte iTunes på Windows i nesten 10 år, og med flere forskjellige maskiner som ikkje kunne kalles råtasser, uten at ha noen problemer at snakke om egentlig. De ting eg hisset me opp over noen gang viste seg hver gang være min feil og ikkje iTunes.
Men, da eg for 1,5 år siden skaffet med min første Mac, en MacBook Pro Unibody 15", så ble jo iTunes ennå et trinn raskere. Opplevde det som raskt nok mine Windows-maskiner, men det ble ennå lit bedre på min MBP.
Dr Tinnitus