Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-16, 21:04
  #13
Medlem
DeckardCains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 92are
Men om man inte äter något med fett i då?

Sen är det ganska uppenbart att jag inte är allt för seriös heller? :P
Mat med fett gör dig nödvändigtvis inte fet, och det går utmärkt att bli smällfet på en diet utan fett också.
Citera
2010-12-16, 21:08
  #14
Medlem
Av att äta mycke får du inte magrutor. Du får en magruta, en stor en.
Citera
2010-12-16, 21:16
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Av att äta mycke får du inte magrutor. Du får en magruta, en stor en.

Tycker att du ska läsa vad jag har skrivit innan du kommenterar
Citera
2010-12-16, 21:24
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 92are
Tycker att du ska läsa vad jag har skrivit innan du kommenterar

Det finns ingen enkel väg att få magrutor.. Och definitvt ingen superväg genom att skita och förvänta sig att det blir rutor.
Öm du vill ha rutor genom att klämma magen, så anatar jag att du måste bajsa 10ggr/dag (och då får du bajsa riktigt mkt) i ungefär 5månader så kanske det syns lite..
Citera
2010-12-16, 21:36
  #17
Medlem
DeckardCains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needsleep
Det finns ingen enkel väg att få magrutor.. Och definitvt ingen superväg genom att skita och förvänta sig att det blir rutor.
Öm du vill ha rutor genom att klämma magen, så anatar jag att du måste bajsa 10ggr/dag (och då får du bajsa riktigt mkt) i ungefär 5månader så kanske det syns lite..
Lyckas man skita riktigt ordentligt tio gånger om dagen i fem månader så ligger man antagligen på ett rejält kaloriöverskott, så den planen kan man garanterat glömma.
Citera
2010-12-16, 22:37
  #18
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollklubben
paolo roberto skrev i aftonbladet att det kvittar hur mkt du än sliter på gymmet, synliga och stora magmuskler får man allra bäst av löpning, så ut å spring me dig!


Har inte sett dig skriva här förut så kan inte avgöra om du är seriös eller inte.

STORA magmuskler får du av att ligga på överskott och bygga i en väldans massa år.
SYNLIGA magmuskler får du av att ligga på kcalunderskott och beta av ditt fett tills du är nöjd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback