Tror ni att något av detta invandrarhat som sprider sig över sverigesbefolkning kommer leda till något positivt? Det har uppenbarligen skett något fel inom Sveriges invandringspolitik, men lösningen är absolut inte hata på varenda enskild utlänning. Det kommer inte lösa några som helst problem, det kan jag lova. Även om invandringen skulle stoppas nu i sekunden hade fortfarande alla utlänningar som format sina liv här i Sverige vara kvar.
Då kommer ni fortsätta att hata i all evighet och även föra vidare detta till nästa generation. Destruktivt på hög nivå skulle jag vilja påstå.
Och ni som hoppas på att alla invandrare ska deporteras är lika verklighetstrogna som en religiös sektledare som bor under en grotta i rumänien.
Den riktiga boven i dramat är ju uppenbart politikerna. Allt detta hat borde istället styras mot deras håll.
Det har tydligen blivit ett mode att hata på ALLA invandrare oavsett hur de lever. Det är lättare att flyta med strömmen än att stå emot. Vet att många av er därute inte menar det fullhjärtat när ni beskriver hur ni avskyr alla med invandrarbakgrund.
Tycker det är skrämmande hur hatet växer sig likt en tumör hos det svenska folket.
Så, vad tror ni? tror ni att allt detta kommer leda till något positivt en dag?
Ifall invandringen hade fått ett tvärstopp idag. Vad hade varit nästa steg?
Vad vill ni uppnå?
Klämma in alla i koncentrationsläger?
Då kommer ni fortsätta att hata i all evighet och även föra vidare detta till nästa generation. Destruktivt på hög nivå skulle jag vilja påstå.
Och ni som hoppas på att alla invandrare ska deporteras är lika verklighetstrogna som en religiös sektledare som bor under en grotta i rumänien.
Den riktiga boven i dramat är ju uppenbart politikerna. Allt detta hat borde istället styras mot deras håll.
Det har tydligen blivit ett mode att hata på ALLA invandrare oavsett hur de lever. Det är lättare att flyta med strömmen än att stå emot. Vet att många av er därute inte menar det fullhjärtat när ni beskriver hur ni avskyr alla med invandrarbakgrund.
Tycker det är skrämmande hur hatet växer sig likt en tumör hos det svenska folket.
Så, vad tror ni? tror ni att allt detta kommer leda till något positivt en dag?
Ifall invandringen hade fått ett tvärstopp idag. Vad hade varit nästa steg?
Vad vill ni uppnå?
Klämma in alla i koncentrationsläger?
Borde vi inte vara glada över berikningen om den är så bra?