Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-25, 19:57
  #781
Medlem
Lucianuss avatar
https://www.scamadviser.com/?utm_content=cmp-true

Kan varmt rekommenderas!
Citera
2023-09-02, 12:56
  #782
Avstängd
Zalando är inte fake men vem äger egentligen Zalando? Varför är deras inriktning att vara kriminell och kläs sig med dyra märken? Alla bilder enbart negrer och araber som visar hur plagget ser ut ? Varför är det så med Zalando? Det är inte så att man klär sig med Monclear om man 17 år och har råd med det? Självklart är det pengar de stulit ifrån andra människor att klä sig så, det vet alla men det en elefant i rummet. Sen har jag hört att Zalando behandlar de som arbetar där eller "arbetstränar" blir behandlade nästan som slavar.
__________________
Senast redigerad av RogerEricsson 2023-09-02 kl. 12:58.
Citera
2023-12-30, 11:20
  #783
Medlem
lyktstolpes avatar
Vad tror ni om denna

https://www.solar-illinois.com

Citera gärna mitt inlägg om ni har svar så jag hittar tillbaka


Edit, tycker det är liknande layout på alla hemsidor sedan senaste året här i tråden, har någon testat köpa från någon av hemsidorna?
__________________
Senast redigerad av lyktstolpe 2023-12-30 kl. 11:28.
Citera
2024-02-09, 09:38
  #784
Medlem
Merley.se - håll er borta. Kinaskräp som marknadsförs som olika kända varumärken. När du vill returnera pga felaktig marknadsföring försöker de istället ge rabatter på dessa skitprodukter.

"Tack för informationen och vi ber om ursäkt för det besvär du har haft med jackan. Vi inser att kostnaden för returfrakt är en viktig faktor.

Som nämnts på vår webbplats är kunden ansvarig för returfraktkostnaderna. Men med tanke på omständigheterna och för att säkerställa att du är nöjd vill vi erbjuda dig en alternativ lösning. Som kompensation kan vi erbjuda en återbetalning på 30% som kan krediteras din ursprungliga betalningsmetod.

Vänligen meddela mig hur du vill gå vidare."

Har anmält till Konsumentverket samt Klarna som sköter om deras betalningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback