Citat:
Ursprungligen postat av admin2
Jag vill att ni tänker efter INNAN ni röstar, GÅR det över huvud taget att kombinera Flashback med ett community där man blandar personlig information och extrema åsikter, det är dock Flashback vi pratar om och inte aftonbladets mainstreamforum eller lunarstorm.
För ni trodde väll inte att alla användare på Flashback är guds bästa barn?
Hehe. Nu ska du väl inte ta i så du bajsar i byxan Admin?. Guds bästa barn? FB är inte ens hälften så farligt som du inbillar dig. Jag förstår att ni vill ha den imagen men bara för att det sitter lite fjortisar och diskuterar bomber och ett gäng knarkare berättar hur höga dom blir på diverse piller samtidigt som ett antal nazzar och pedofiler spyr ur sig sina mer eller mindre idiotiska åsikter är inte FB särskilt "farligt".
Tvärtom skulle jag säga. Är säker på att det finns fler än mig här som deltar på seriöst "farliga" forum på nätet där en skyddad identitet verkligen är en förutsättning för att kunna posta så det här hissandet av FB som ett farligt forum känns för mig så otroligt töntigt.
Jag förstår att ni vill känna er lite farliga och tuffa men det här tjatet om "underground" hela tiden gör ju bara att ni framstår som desperata småungar som tigger om att omgivningen ska tycka att ni är farliga. Dessvärre blir effekten den motsatta.
Det här är ju bara en image ni vill ha men den tiden då Fb var underground/farligt är förbi för länge sen.
Vad gäller community så är det väl såvitt jag vet inget allmänt önskemål som stöds av horder av användare? Vad det i grund och botten handlar om är ju OT-forat och inget annat. Där fanns det plats för seriöst trams och skoj. En liten ventil där man kunde ha lite kul en stund. Skulle vilja påstå att många av forumets bästa/roligaste trådar startats i OT.
Jag har själv inget som helst jävla intresse av ett community, det finns väl i så fall drösvis med sånt på nätet och det behövs verkligen inte ett till.
Men kör på ni. Ni är så jävla farliga hela högen!!! *ryser*