• 1
  • 2
2010-12-14, 21:00
Medlem
På smarta datorer så är det bara en plastlucka man behöver ta bort. Ibland måste en hel del skruvas bort. Skruva dig in så långt du vågar helt enkelt, men prova med dammsugaren först.

Min laptop är det väldigt mkt att skruva isär på, så jag använder damsugaren utifrån samt komprimerad luft på burk
Citera
2010-12-14, 21:04
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUnderbarDag
På smarta datorer så är det bara en plastlucka man behöver ta bort. Ibland måste en hel del skruvas bort. Skruva dig in så långt du vågar helt enkelt, men prova med dammsugaren först.

Min laptop är det väldigt mkt att skruva isär på, så jag använder damsugaren utifrån samt komprimerad luft på burk

Okej! Ja det är bara att prova sig fram samt köpa en kylplatta. För man får fan krupp av att den bara lägger av alltså..
Citera
2010-12-14, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Okej! Ja det är bara att prova sig fram samt köpa en kylplatta. För man får fan krupp av att den bara lägger av alltså..

Kylplatta ska inte behövas vid normalt brukande, men vid spel kan det behövas på vissa laptops..
Citera
2010-12-16, 14:56
Medlem
Skulle vilja tillägga att om du kört den varm ett par ggr om dan i ett tag nu så finns även risken att kylpastan torkat, kan vara en bra ide att byta den också om du vågar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in