2010-12-14, 15:57
Medlem
BorisVians avatar
Jag blev i en annan tråd ( https://www.flashback.org/t1187341 ) påmind om"poseringsrummen" på Påvels för några år sen, och fick ett minne av att det låg en strippklubb/biograf eller liknande i hörnet S:t Olofsg/Dragarbrunnsg när jag flyttade hit 1994. Minns jag helt fel eller var det verkligen så? I så fall - vad var det för ställe och vem drev det? Var själv för ung för att undersöka saken själv då... Vore också kul att veta hur det ser ut på den fronten idag eftersom jag helt tappat koll på krogsvängen.
Citera
2010-12-22, 08:40
Medlem
Bodde i uppsala i många år men lade själv tyvärr aldrig märke till någon dylik inrättning
Citera
2010-12-30, 10:40
Medlem
Jag bodde på St. Olofsgatan ett år men såg inte någon strippklubb. Kanske ser man inte skogen för alla träden.
Citera
2010-12-30, 11:19
Medlem
BorisVians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoogee
Jag bodde på St. Olofsgatan ett år men såg inte någon strippklubb. Kanske ser man inte skogen för alla träden.

Fan jag börjar kanske bli gaggig.
Citera
2011-01-11, 00:19
Medlem
freeworldTVs avatar
"Studio Q" Nån sorts skum nattklubb.
Citera
2011-01-11, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeworldTV
"Studio Q" Nån sorts skum nattklubb.

Studio q minns man. Jag kommer ihåg att vi brukade kalla det för
Greklands Nation. Ja, det var ett tag sedan. Det hade säkert blivit
en annan etnisk vinkling på det i dag, lite mer MENA influerat.
Citera
2011-01-11, 02:35
Medlem
alhems avatar
Körde taxi Uppsala 83-95, det fanns ingen strippklubb S:t Olof/Dragarbrunn.
Studio Q, sedermera Studio GT, därav namnet Grekisk-Turkisk nation låg S:t Olof/Kungsg.
Det enda i "glädjeväg" var en och annan studentska som drygade ut studielånet, proffsen åkte till Stockholm eller Star hotell på Arlanda och jobbade.
Citera
2011-02-11, 11:27
Medlem
BorisVians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alhem
Körde taxi Uppsala 83-95, det fanns ingen strippklubb S:t Olof/Dragarbrunn.
Studio Q, sedermera Studio GT, därav namnet Grekisk-Turkisk nation låg S:t Olof/Kungsg.
Det enda i "glädjeväg" var en och annan studentska som drygade ut studielånet, proffsen åkte till Stockholm eller Star hotell på Arlanda och jobbade.

Ahh, det var det jag tänkte på. Men var det stripp eller inte? Feber och inte helt läskunnig verkar det som...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in