2010-12-14, 15:12
Medlem
Okej, kan börja med att jag inte är speciellt kunnig inom datorer etc och därför är detta ett jävla träsk för mig, men jag gör ett försök att beskriva problemet iallafall.

Jag har under en lång tid fått upp meddelandet "Windows Modules Installer slutade fungera och avslutades" ganska ofta. Trycker på det enda alternativet dvs stäng och får då upp (lite förkortat) "To solve this problem, do the following:
Go online to the Microsoft Download Center to download and install Windows Vista Service Pack 1
"

Har aldrig riktigt orkat bry mig om detta då det fungerat någorlunda ändå, men nu har jag köpt en iphone 4 och kan inte installera itunes för jag får upp en felkod som lyder HRESULT:0x800736FD, har googlat på den och det verkar höra ihop med uppdatering av windows så då tänkte jag att jag får väl göra skiten då. Laddar ner den Service pack 1 som jag blir länkad till av windows och ska installera den men då säger skiten att det inte fungerar för jag måste ha engelska, franska, tyska, japanska eller spanska!

Ungefär här fick jag slut på energi för jag pallar inte följa ledtrådar fram och tillbaka längre och ändå aldrig få rätt på det och nu vill jag verkligen börja använda min iphone och uppskattar därför all hjälp något enormt!
Citera
2010-12-15, 10:19
Medlem
Vilket operativsystem pratar vi om? Använde du Windows Update?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in